xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תמורת שלשה איראנים: איראן שחררה חוקרת שהואשמה בריגול למען ישראל

האיראנים שחררו את קיילי מור-גילברט, שריצתה עונש מאסר של 10 שנים משנת 2018 בגין "ריגול למען ישראל" כך לטענת התקשורת הבריטית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

איראן שחררה את האקדמאית האוסטרלית-בריטית קיילי מור-גילברט, שריצתה עונש מאסר של 10 שנים בגין ריגול, בתמורה לשלושה איראנים, כך דיווחה ביום רביעי הטלוויזיה הממלכתית ברפובליקה האיסלאמית של איראן.

שלושה גברים לא מזוהים – אחד מהם בכיסא גלגלים – היו עטופים בדגלי איראן ונפגשו עם גורמים רשמיים איראניים, מור-גילברט נכנסה לבניין עם שגריר אוסטרליה בטהרן, לינדל זאקס, ואז הורידה את מסכת הפנים שלה. מאוחר יותר היא נכנסה לטנדר לבן כשהיא נושאת תיק חום.

גילברט היתה מרצה ללימודי איסלאם באוניברסיטת מלבורן, מעצרה של מור-גילברט פורסם על ידי איראן בספטמבר 2019, אך היא נעצרה שנה קודם לכן.

היא הכחישה את האישומים נגדה. התקשורת האיראנית שתקה על מקרה מור-גילברט והמידע המועט שהגיע, הגיע בעיקר מרשויות אוסטרליה, ממשפחתה ומתקשורת בריטית ואוסטרלית.

העיתון הבריטי "גרדיאן" דיווח כי מור-גילברט נעצרה בשדה התעופה בטהרן על ידי משמרות המהפכה בספטמבר 2018 לאחר שהשתתפה בכנס אקדמי בעיר הקדושה קום, במרכז איראן.

על פי מכתבים שהבריחה מהכלא ופורסמו בתקשורת הבריטית בינואר, מור-גילברט דחתה את הצעתה של טהרן לעבוד כמרגלת.

מור-גילברט כתבה כי עשרת החודשים הראשונים שהיא בילתה באגף מבודד בכלא אווין בטהרן פגעו קשות בבריאותה הנפשית, כך על פי הפרסום ב"גרדיאן".

"אני לא מרגלת, מעולם לא הייתי מרגלת ואין לי שום עניין לעבוד עבור ארגון ריגול בשום מדינה" כתבה. "כשאני אעזוב את איראן, אני רוצה להיות אישה חופשית ולחיות חיים חופשיים, לא בצל סחיטה ואיומים", הוסיפה.

איראן, המנהלת יחסים מתוחים עם המערב, עצרה לאורך השנים כמה אזרחים זרים, לרוב באשמת ריגול.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x