xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תימן: אבא מכר את בתו תמורת 400 דולר; גולשים ברשתות זעמו "עבדות מודרנית"

לדברי פעילי זכויות אדם, המניעים והגורמים שהובילו למכירה, היו מניעים כלכליים, והמצב הכלכלי של המשפחה, אבי הילדה התגרש מאשתו כמעט לפני שנתיים, הפעילים דורשים למצוא את הילדה ולהביא אותה למקום מתאים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

פוסט באינטרנט של הקול הפמיניסטי התימני (כן יש דבר כזה) הפך לוויראלי לאחר שפרסם תמונה של ילדה תימנית עומדת לצד אביה שמכר אותה בכ-400 דולר. הקול הפמיניסטי התימני פרסם גם עותק של מסמך רשמי עליו חתמו כמה אנשים, כולל נציגי ממשלת תימן. המסמך אינו מציין את המטרה או את הסיבה לעסקה, אך נכתב בו כי יש הסכם רשמי המאשר את מכירת הנערה הצעירה תמורת כ-400 דולר.

על פי המסמך שהונפק באוגוסט 2019 על ידי מחלקת התיעוד במשרד המשפטים התימני, האב יאסר עבדול נאסר סעיד אל סלאחי, הסכים למכור את בתו למוחמד חסן עלי אל פתקי, תמורת 200 אלף ריאלים תימניים, מחצית מהסכום שולם מראש, והסכום הכולל שווה ל-400 דולר. כך דווחה התקשורת הערבית.

פעילי זכויות אדם מסרו כי הניסיון המתועד למכור את הנערה חתום על ידי גורמים ממשלתיים. "סחר בבני אדם עדיין קיים בתימן ללא שינויים במציאות המכוערת הזו. הילדה נמכרה על ידי אביה הפושע ומצטרפים אליו לפשע כל מי שחתום על המסמך הזה". גולשים ברשתות החברתיות שיתפו את הסיפור וגינו את המכירה, הם טענו כי זאת עבדות מודרנית שעדיין מבוצעת על ידי חלק מהאנשים בתימן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
04/06/2023 03:09

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x