xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תזונה נכונה בקיץ החם

כיצד שומרים על תזונה בריאה ונכונה בקיץ החם והלוהט? מה מומלץ לאכול בקיץ כדי לשמור על בריאות הגוף ולהימנע ממחלות ומהתייבשות?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תזונה // קרדיט: Shutterstock
תזונה // קרדיט: Shutterstock

בחודשי הקיץ החם והלח לבטח גם אתם מעדיפים לבשל ולאפות פחות, ובנוסף הטמפרטורות הגבוהות גורמות לפגיעה בתיאבון. בקיץ אנחנו לובשים בגדים קצרים, מבלים בים ובבריכה, יוצאים לחופשות ועוד, לכן אנו רוצים להפחית ממשקל הגוף כדי להיראות במיטבנו. כדי לשמור על תזונה נכונה בקיץ כדאי להתייעץ עם דיאטנית וכמובן יש להקפיד על שתיית מים, לפחות 8 כוסות ביום.

להקפיד על תזונה נכונה גם בקיץ

הקיץ הישראלי מאופיין בטמפרטורה גבוהה ובלחות כבדה, תנאי האקלים בעונה החמה גורמים לנו לאכול יותר מאכלים צוננים, ובהם גם מאכלים שלא בהכרח בריאים לנו. החום והלחות בקיץ גורמים גם לחוסר חשק לעמוד במטבח ולטרוח זמן רב כדי להכין אוכל בריא, לכן קשה לנו לשמור על תזונה בריאה, מאוזנת ונכונה.

כידוע לכם, הבסיס לבריאות טובה הוא תזונה נכונה ומאוזנת, חשוב להקפיד על תפריט בריא גם בקיץ כדי להימנע ממחלות, לספק לגוף את כל הרכיבים הנחוצים לו וכדי לשמור על משקל גוף תקין וליהנות מאיכות חיים גבוהה. זו הסיבה מדוע עלינו לבחור תפריט בריא ומאוזן המתאים לקיץ, תוך התייחסות למאפיינים אישיים כמו גיל, משקל, מצב רפואי ועוד.

חם בחוץ? אוכלים יותר פירות וירקות

בעונה החמה אנו זוכים למגוון עצום של פירות וירקות קיציים כמו אבטיח, ענבים, מלון, שסק, מנגו, אפרסק וכדומה. כדאי לנצל זאת כדי לאכול פירות איכותיים ועסיסיים, אפשר לקרר את הפרי כדי לצנן את הגוף. יש מבחר פירות קיץ בשווקים, עדיף תמיד לאכול פרי שלם על פני שייקים מפירות שונים, אך בהחלט אפשר להכין גם שייקים קרים וטעימים מפירות הקיץ שאתם אוהבים. ראוי לציין כי פירות הקיץ עשירים ברכיבים בריאים אך יש בהם גם סוכר בכמות גבוהה ועליכם להתייחס לכך בהתאם.

בקיץ כדאי להעדיף ירקות טריים ולנצל את העונה החמה והלחה לסלטים מרעננים ועשירים במינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון ורכיבים בריאים נוספים. מומלץ לאכול לפחות חמש מנות פרי וירק מידי יום, חשוב לגוון בין הירקות וכאשר אתם מכינים סלטים כדאי לגוון גם בצבעים של הירקות.

בעונת הקיץ עליכם להקפיד על תזונה נכונה הכוללת מאכלים עשירים בחלבון, לדוגמה ביצים, חזה עוף, דגים, גבינות ובשר אדום רזה. לצמחונים ולטבעונים חשוב לצרוך חלבון מן הצומח המצוי בקטניות, בטופו וכדומה.

מאכלים צוננים

בקיץ אנו מעדיפים מאכלים צוננים וקלים יותר, וכמובן יש פיתוי רב לזלול גלידות וארטיקים. במקום הגלידות עתירות הסוכן והשומן הרווי כדאי להכין קרטיבים מפירות, ואם רעבים בין הארוחות אפשר ללקק בהנאה קרטיב, אפשר גם לאכול יוגורט דל שומן עם פרי.

בעונה החמה אפשר להכין ארוחה שלמה כמו סלט פירות וכדאי להכין סלט ירקות עם נבטים, טונה, פרוסות של חזה עוף ורכיבים אחרים בהתאם להעדפות האישיות שלכם. חשוב לזכור כי לפעמים תחושת הרעב בקיץ היא מדומה ולמעשה הגוף מאותת לכם שהוא זקוק למים, וכדי לשמור על תזונה בריאה מומלץ להימנע ממשקאות ממותקים ולשתות רק מים, ומידי פעם אפשר להכין שייק פירות צונן ועשיר בטעמים ומרכיבים בריאים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x