xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תביעת רשלנות רפואית: כמה זה עולה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רשלנות רפואית // תמונה: PIXABAY
רשלנות רפואית // תמונה: PIXABAY

תביעות בנושא רשלנות רפואית מוגשות בעקבות הליך לא תקין במהלך טיפול רפואי, שהסתיים בגרימת נזק בדרגות שונות למטופל. בשנים האחרונות המודעות למקרים אלו עולה, בעיקר בגלל הידע של המטופלים באשר לזכויות המגיעות להם וגם בגלל החשיפה של מקרים אלו ברשתיות חברתיות ובתקשורת. הגשת תביעה כרוכה בהוצאות רבות, ויש לקחת את כולן בחשבון לפני שמחליטים להגיש את התביעה.

פגישת ייעוץ עם עורך דין

לפני שמתחילים את ההליך, יש להתייעץ עם עורך הדין בנוגע לפרטי המקרה והכדאיות של התביעה בהתאם לנסיבות. מקרים של רשלנות רפואית יכולים להניב פיצויים, אך במקרים מסוימים לא ניתן יהיה לכסות את עלויות המשפט ולקבל פיצויים בגובה סביר ולכן לא תמיד משתלם לתבוע. הפגישה עם עורך הדין וחוות דעתו תעלה כמה מאות שקלים, בהתאם לתעריף האישי של כל עו"ד. במקרים מסוימים, ייתכן שהסכום הזה נכנס כחלק משכר הטרחה של עורך הדין עליו נדבר בהמשך, אותו מנכים במסגרת הפיצויים.

אגרת בית המשפט

כדי להתחיל את הטיפול בכל הליך אזרחי, יש לשלם אגרה לבית המשפט. האגרה היא בדרך כלל עד 1000 שקלים ובמקרים מסוימים אף יותר. זאת בהתאם לבית המשפט שדן בתביעה, לגובה הפיצויים הנדרש ותקנות נוספות. ייתכן כי תחויבו לשלם רק חלק מהסכום בתחילת ההליך, ואת השאר יאלץ לכסות אחד הצדדים בסיום המשפט בהתאם להחלטות שיתקבלו בעניינו. האגרה היא שלב שמפורט בחוק, כתשלום ראשוני להתחלת הטיפול בתביעה.

שכר טרחת עורך הדין

שכר עבודתו של עורך הדין מכונה שכר טרחה, וזהו התשלום שמשלמים לו על עבודתו וייצוג בבית המשפט. במקרים רבים, שכר הטרחה מקוזז מסכום הפיצויים, ובמקרים מסוימים בית המשפט פוסק על אחד מהצדדים לכסות את שכר טרחת עורך הדין במסגרת כיסוי הוצאות המשפט. סכום זה נע בדרך כלל בין 15 ל-30 אחוזים מגובה הפיצויים. כאשר בוחרים את עורך הדין, כדאי לברר מראש את כל העלויות הנלוות ואת גובה השכר שלו עוד במהלך פגישת הייעוץ הראשונית.

איסוף חומרים

איסוף חומרים רפואיים שונים עשוי לעלות כמה מאות או אלפי שקלים. בעוד שקבלת העתק של רשומה ממוחשבת של התיק הרפואי עולה רק כ-10 שקלים, הנפקה של מסמכים המפרטים מידע מהתיק הרפואי של מטופל יותר מ-5 שנים לאחור עשויים לעלות בין 100 ל-120 שקלים, העתקת צילומים או סרטי וידאו יכולים לעלות כמה מאות שקלים בהתאם לכמות ולגודל, ולעתים מדובר בכתיבת חוות דעת רפואיות ע"י מומחים הכרוכות בבדיקות ומעקבים ויכולות להגיע עד כ-20 אלף שקלים לחו"ד. לעתים יש צורך באיסוף חומרים נוספים כמו הערכות פסיכולוגיות, תיעוד ומסקנות של וועדות המבוצעות במסגרת הפעילות של המוסד לביטוח הלאומי, ועוד. כל מקרה לגופו, והכל תלוי בנזק שנגרם למטופל ובהשפעה שיש לכך על המשך חייו.

כדי לתבוע בנושא רשלנות רפואית, כדאי להתכונן מבחינה נפשית וגם מבחינה כלכלית. וודאו עם עורך הדין את הכדאיות של התביעה, ובמקרה שאכן יש צורך ועילה לתבוע, עשו זאת עם עורך דין מוסמך ומנוסה בתחום הרשלנות הרפואית שיידע להתמודד עם התביעה ולהביא תוצאות טובות. גם אם הסכומים נראים גבוהים ומעט מרתיעים, אסור לשכוח שמדובר בגוף ובנפש ובנזק לטווח ארוך שנגרם כתוצאה מטיפול רפואי, וכדאי לכל מטופל להילחם על הזכויות שמגיעות לו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x