xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שקע שרוף שקע מקצר ובקיצור כל מה שצריך לדעת על החלפת שקעים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram


אם עברתם דירה כדאי וחשוב לבדוק את כל השקעים בבית לפני השימוש. כידוע, תקלות חשמל יכולות להיות מסוכנות מאד למי שאינו מקצועי בתחום ועלולות לגרום להתחשמלות או שריפה. יתכן ובתהליך הבדיקה מצאתם מצאתם בבית או בעסק שקע שאינו תקין בין אם הוא שבור או מקצר או סתם הפסיק לעבוד והחלטתם שהגיע העת להחליף אותו. כתבנו עבורכם כאן את כל מה שצריך לדעת על החלפת שקעים.

מתי כדאי לבצע החלפת של השקעים בבית?


בעקרון, שקע חשמלי הוא מוצר זול ופשוט שיכול לעבוד לאורך זמן בלי לעשות בעיות, אך לעיתים שקע חשמלי מתקלקל, מתרופף מהקיר או מקצר ואז בגלל עלותו הנמוכה כדאי מאד פשוט לבצע החלפת שקעים במקום לנסות לתקן את השקעים הקיימים. חשוב לדעת, על פי חוק החלפת שקע צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד, כזה שמוסמך לטיפול בחשמל, התהליך לרוב קצר ופשוט ומסתיים תוך דקות. במידה ואתם מבצעים בבית שלכם שיפוץ או אפילו מסיידים את הבית, כדאי לבצע החלפה של השקעים מה שישדרג את מראה הקירות ויעניק אווירה של חדש.

כמה תעלה לי החלפת שקעים?


החלפת שקעים תיקח לרוב מספר דקות אין חוטים לחווט, ולכן העלות היא לרוב עלות ההגעה של החשמלי ותוספת על השקע. העלות הכוללת יכולה להגיע עד 280 ש"ח בדרך כלל כשמדובר בהחלפת שקע חד פאזי. אם החשמלאי נמצא לעבודה אחרת אצלכם, יתכן ויחליף את השקע בלבד בעלות סמלית של 50 ש"ח עד 100 ש"ח. בעצם, משתלם יותר כבר לאגור מספר דברים שאתם צריכים שהחשמלאי יפתור עבורכם במקום לקרוא לו רק עבור החלפת שקע אחד.

ישנם מקרים בהם לא מספיק להחליף את הפלסטיק של השקע לבדו, ויש להחליף גם חלק מחוטי החשמל. זה קורה בדרך כלל כשהשקע והחוטים נשרפים בעת השימוש עקב עומס. במקרה כזה זמן העבודה ארוך יותר וגם העלות גבוהה יותר ויכולה לעלות החל מ-300 ש"ח ולהגיע גם ל-600 ש"ח. העלות משתנה בהתאם לסוג השקע (אם מדובר בשקע כוח לדוגמה או שקע רגיל), העובי של חוטי החשמל, האם נדרשת חציבה או שהצנרת הקיימת לחשמל מספיקה ועוד. עוד אלמנטים שמשפיעים על המחיר הסופי הם אם מדובר בתקלה שאינה קשורה לשקע הספציפי או אם מדובר בשקע ישן ותקוע שקשה להוציא ולהחליף, במקרים כאלה עלות החלפת השקע תהיה מעט גבוהה יותר. כמו כן, אם מדובר על החפת שקע תלת פאז, העלות אוטומטית גבוהה יותר כי ישנם יותר חוטים לחווט. אם אתם צריכים להחליף שקע רגיל בשקע תלת פאזי לצורך אחר, העלות היא כבר גבוהה משמעותית יכולה להגיע גם ל-1,200 ש“ח.

רוצים לשמוע מידע נוסף על החלפת שקעים? מחפשים חשמלאי מקצועי לביצוע העבודה? באתר החשמלאים IL מתחייבים לשירותיות, מקצועיות ויסודיות בכל עבודה.

אנחנו מבצעים את כל סוגי עבודות החשמל החל מעבודות פשוטות ועד עבודות מורכבות. כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר בטלפון 072-3930-875 ונענה לכם על כל שאלה ובקשה. נגיע בזמן שמתאים לכם לביצוע העבודה. בטיחות מעל הכל!

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/06/2023 21:06

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

09/03/2024 23:50

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x