xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"רציתי להציל חיים": רופא יהודי טיפל בנאצי

רופא יהודי שנקלע לטיפול בחולה קורונה גילה לתדהמתו כי גופו של המטופל מכוסה בקעקועים של סמלים נאציים | בפוסט ארוך הוא מספר על התחושות הקשות וההחלטה הגורלית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דוקטור טיילור ניקולס: צילום מתוך הטוויטר של הרופא
דוקטור טיילור ניקולס: צילום מתוך הטוויטר של הרופא

ד"ר טיילור ניקולס, רופא לרפואת חירום יהודי בסקרמנטו, שיתף בטוויטר על מקרה ששבר את הרשת. ניקולס טיפל בחולה קורונה שהתקשה לנשום. כאשר עשה הכנות למתן טיפול רפואי דחוף, הוא עצר. האיש היה מכוסה בקעקועים נאציים.

ניקולס אמר כי למרות "התסכול ורגע ההיסוס שלו", הוא וצוותו עבדו בצורה חלקה וטובה בכדי לתת למטופל את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד. "צלב הקרס בלט על חזהו, היו קעקועים של האס אס וסימנים אחרים של נאצים" סיפר הרופא.

"הוא כבר היה במצב לא טוב, הוא אמר שאם צינור הנשימה הוא הדרך היחידה שהוא יכול לשרוד, הוא רוצה שנעשה כל מה שאנחנו יכולים להציל אותו".

"התמודדתי עם מצבים אלו אינספור פעמים מאז לימודי הרפואה, צלבי הקרס, החולים הגזעניים, בכל פעם אני מרגיש קצת מזועזע, אבל נכנסתי לתפקיד הזה ורציתי להציל חיים, אמרתי לעצמי שאני רופא וכל השאר לא משנה".

"אני עובר על התרופות ומתכנן עם האחות, אני עוצר, אני רואה את הקעקוע של האס אס וחושב מה הוא יכול לחשוב על כך שרופא יהודי מטפל בו עכשיו, או עד כמה היה אכפת לו מחיי אם התפקידים היו מתהפכים". אחרי פרסום הפוסט, ניקולס קיבל תמיכה מדהימה מאנשים בטוויטר, חלקם עובדי שירותי בריאות בעצמם, וחלקם שאיבדו את יקיריהם במהלך התפשטות הקורונה, כך דווח בתקשורת האמריקאנית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
08/06/2023 02:40

Thank you for your shening. I am worried that I lack creative ideas. It is your enticle that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x