xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רצח מזעזע במערב וירג'יניה: צעיר בן 16 מואשם ברצח הוריו ושני אחיו בני שלוש ו-12; הם נורו למוות בביתם

מזעזע ובלתי נתפס. צעיר בן 16 מואשם ברצח הוריו ושני אחיו במערב וירג'יניה, המקרה המזעזע התגלה ביום ראשון בבוקר, ההורים והאחים נמצאו מתים מירי על ידי קרוב משפחה שלא הצליח להשיג אותם, והגיע לבית לחפש אותם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת מערב וירג'יניה: צילום Kanawha County Sheriff
משטרת מערב וירג'יניה: צילום Kanawha County Sheriff

בסביבות השעה 10.40 ביום ראשון האחרון, נמצאה המשפחה ללא רוח חיים, על פי הדיווח בתקשורת המקומית, קרוב משפחה ניסה ליצור קשר עם המשפחה ביום שבת, הוא נסע לביתם ביום ראשון לבדוק את מצבם לאחר שלא שמע מהם במשך כל היום, הוא מצא את דלת הכניסה פתוחה ואת הגופות נמצאות בפנים והזעיק שוטרים.

מלשכת השריף של מחוז Kanawha נמסר כי בן משפחה בן 16, נמצא באותו הזמן במקום אחר, לאחר מכן הודיע משרד השריף כי הצעיר מואשם בארבע עבירות של רצח בקשר לאירוע. "אנחנו יודעים שבן משפחה ניסה לתפוס אותם אתמול, אך הוא לא הצליח לעשות זאת. לאחר שלא הצליח להשיג אותו, אחד מבני המשפחה נכנס לבדוק אותם ואז הם נמצאו מתים" כך אמר השריף מייק רת'רפורד.

מלשכת השריף נמסר כי מחר הם ישחררו את שמות הנרצחים "קבענו מיד עם הגעת הכוחות שכולם מתים" הוסיף רת'רפורד. השוטרים טוענים כי הם לא בטוחים מתי בדיוק התרחש הירי, אך נמסר כי קרובי המשפחה קיבלו הודעה. החקירה נמשכת.

השכנה, סמרה מולינס, אמרה לתקשורת המקומית כי היא לא שמעה רעש שהגיע מהבית בשכונה השקטה. "זה קצת מורט עצבים, אתה לא מצפה שדבר כזה יהיה כל כך קרוב לבית" אמרה מולינס.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
17/06/2023 22:55

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/fr/register-person?ref=V2H9AFPY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x