xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רוסיה מודה: שיקרנו לגבי נתוני התחלואה

רוסיה הודתה כי מספר המתים אצלה מנגיף הקורונה הוא פי שלוש ממה שפורסם בעבר, ויש לה כעת את מספר המתים השלישי בעולם מהנגיף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

סוכנות הסטטיסטיקה הממלכתית רוזסטאט מסרה ביום שני כי 186,057 בני אדם מתו מהנגיף במדינה בין ינואר לנובמבר – זינוק עצום מהנתונים שדווחו בעבר מצד רשויות הבריאות על 55,265 מקרי מוות מהמחלה.

לא פורסם הסבר להבדל הפתאומי הגדול , אך הנתונים הרשמיים של רוסיה מגיעים בדרך כלל מגורמי בריאות המבוססים על מקרי מוות שבהם נמצא כי הנגיף היה הגורם רק לאחר נתיחת הגופה. הנתונים של המכון כללו את כל מקרי המוות הקשורים לנגיף הקורונה, כך שהמספר זינק פי שלוש.

פקידי הבריאות הרוסיים רשמו יותר משלושה מיליון מקרי קורונה מאז תחילת המגיפה, מה שהביא את רוסיה להיות במקום הרביעי בעולם. אך רוסיה בתחילה דיווחה על שיעור מתים נמוך בהרבה מאשר במדינות אחרות שנפגעו קשות.

הנתונים החדשים מרוסיה, מציבים את המדינה אחרי ארצות הברית וברזיל בגלל מקרי המוות. רוסיה הייתה בין המדינות הראשונות שהחלו את מסע החיסונים שלה בתחילת דצמבר, כאשר מרבית מדינות אירופה השיקו את שלהן בסוף השבוע.

בספרד מניין המתים מנגיף הקורונה עבר את המספר 50,000, ספרד מתכננת להקים רישום של אנשים שמסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה, ולשתף את המידע לגביהם עם מדינות אחרות באיחוד האירופי, למרות שהוא לא יפורסם בציבור, כך הודיעה שרת הבריאות, אילה סלבדור.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
13/01/2024 13:57

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.com/kz/join?ref=V3MG69RO

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x