xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קריאה בסין: "לשנות את החוק שאוסר על הבאת יותר משני ילדים לעולם"

כלכלן סיני מוכר דוחק בסין לאשר מדיניות חדשה של הבאת שלושה ילדים "במטרה להצעיר את המדינה עם אוכלוסייה מזדקנת" בסין מותר להביא רק 2 ילדים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ילדים בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay
ילדים בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay

כלכלן סיני בכיר דוחק בסין לממש מדיניות חדשה של "שלושה ילדים" במטרה להצעיר את המדינה עם אוכלוסייה מזדקנת. רן זיפינג, ראש צוות חשיבה סיני מפורסם בסין, הציע במאמר שפרסם אתמול כי בייג'ינג צריכה לאפשר לזוגות להביא שלושה ילדים 'בהקדם'.

ההצעה נועדה להתמודד עם שיעורי הפריון, עם הירידה המתמשכת בילודה, והזדקנות האוכלוסייה, לאחר שמדיניות שני הילדים בסין נכשלה, אמר רן.

מאז 1979, זוגות בסין הוגבלו לילד יחיד, כלל שנאכף לרוב באכזריות, ונועד להאט את גידול האוכלוסייה ולהגביר את הכלכלה. אולם החוק, שעל פי ההערכות מנע 400 מיליון לידות, גרם גם לבעיות כלכליות ארוכות טווח, לטלטלה חברתית עצומה ולטרגדיה אנושית.

מחשש שהאוכלוסייה המזדקנת בסין תאט את צמיחתה הכלכלית, הודיעו גורמים רשמיים על מדיניות של שני ילדים באוקטובר 2015, שנכנסה לתוקף ב-1 בינואר בשנה שלאחר מכן.

נראה כי החקיקה זכתה להצלחה מכיוון שמספרים הראו על 5.4 מיליון תינוקות נוספים שנולדו בסין ב-18 החודשים הראשונים לאחר הנהגת המדיניות לשני ילדים.

בניתוח חדש שכתב הכלכלן הנודע, הוא הצהיר כי כתוצאה מהמדיניות הלא מוצלחת של שני ילדים, האוכלוסייה המזדקנת ושיעור הילודה הנמוך הפכו לאחד האיומים הבסיסיים הגדולים ביותר העומדים בפני סין במאה זו.

בשנת 2019 נולדו בסין 14.65 מיליון ילדים, כאשר שיעור הפריון הגיע לנקודה הנמוכה ביותר מאז 1949 עם הקמת המדינה הקומוניסטית, כך על פי התקשורת הממלכתית.

כדי להתמודד עם האוכלוסייה המזדקנת והולכת וגדלה, קרא רן להפעיל מדיניות חדשה בדחיפות שתאפשר לזוגות להביא לעולם שלושה ילדים. "הממשלה צריכה לעודד יותר נשים להביא ילדים לעולם על ידי שיפור הטיפול בילדים והגנה על זכויות העבודה של אמהות, הוא אמר".

לצד תומכים ברשתות החברתיות, היו גם מתנגדים לתוכנית, ורבים מהגולשים ברשת הגדירו את מדיניות הילד השלישי "לא מעשית".

אחד המגיבים כתב: "אין לי אפילו כסף להתחתן. איך אוכל להביא פרנסה לשלושה ילדים?"

משתמש אחר אמר: "אתה חושב שכולנו מיליונרים? אני אפילו לא יכול להרשות לעצמי לחיות לבד. אני לא רוצה שהילד שלי יסבול איתי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x