xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

קופת פנסיה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

קופת פנסיה פעילה היא מרכיב חובה עבור על עובד מעל גיל 21 או עובדת מעל 20 ועד הגיעם לגיל פרישה בגיל 67 עבור בנים וגיל 62 עבור בנות. קופת פנסיה היא מכשיר חיסכון מרכזי שמספק לחברים בו ביטוחים שונים, תוכניות חיסכון ומסלולי השקעה שונים. קופת פנסיה מכילה ביטוח פנסיה המבטח את בעל הקרן במקרים של אובדן כושר עבודה או נכות וכן מספק ביטוח שארים לילדי המבוטח כאשר זו פנסיה מקיפה. רוצים לפתוח קופת פנסיה חדשה ולא יודעים איפה הכי כדאי לעשות זאת? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע הדרוש על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

איך בוחרים קופת פנסיה – פורטל הביטוחים

בעבר קל היה לבחור קופת פנסיה מהסיבה הפשוטה שהמעסיק בחר אותה עבורנו. לפני 30 שנה רוב האזרחים היו שכירים ורק שכירים היו מחויבים לפתוח קופת פנסיה או קרן פנסיה. עובדי מדינה, עובדי הוראה וכדומה תמיד נהנו מפנסיה מוגדלת והיו מבוטחים בצורה טובה יותר ועצמאים כלל לא היו מחויבים בפתיחת קרן פנסיה. אך שוק העבודה השתנה וכיום גם עצמאים מחויבים כל פי חוק לפתוח קופת פנסיה ולהפריש אליה כספים באחוזים דומים לאלו ששכירים צריכים להפריש יחד עם המעסיק שלהם אל קופת פנסיה כל חודש, עד גיל הפרישה. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו מידע שיסביר לכם במדויק מה זאת קופת פנסיה ואיזה חברות מציעות לכם דמי ניהול מופחתים על קופת פנסיה בהתאם לתנאים שתבחרו או במידה ותחליטו שלא להתעסק בכך, המעסיק יוכל לקבוע זאת עבורכם ולהעביר את הכספים שלכם לפנסיה לבחירתו או לאחת מקרנות ברירת המחדל העומדת לרשות הציבור.

איך אפשר למשוך כספים מתוך קופת פנסיה בלי לשלם מס – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

בשונה מקרן השתלמות וקופות גמל להשקעה, קופת פנסיה לא נועדה לפדיון מוקדם מהקופה. במידה ותרצו בכל זאת למשוך כסף מקופת הפנסיה בגין כל סיבה שהיא: מחלה, תאונה, צורך כלכלי וכדומה תוכלו לעשות זאת אך תאלצו לשלם על כך מס גבוה בשיעור של 35%. זהו שיעור מס גבוה לכל הדעות ואם למשל חסכתם כבר 300 אלף שקלים במהלך החיים בקופת הפנסיה שלכם, תיאלצו להיפרד ממעל ל-100 שקלים לטובת תשלום מס! שאף אחד לא מעוניין שדבר כזה יקרה ולכן לא כדאי למשוך את הכסף לפני הזמן מקופת הפנסיה. יחד עם זאת בתנאים מסוימים ניתן לקבל הפחתה בתשלום המס על משיכה מוקדמת של כספי הפנסיה מסיבות שונות או לקבל החסר מס לאחר מכן מאותן סיבות או מסיבות אחרות.

אם אתם מתכננים למשוך כספים מקופות החיסכון שלכם, קופת פנסיה היא לא הכתובת ועדיף שתפתחו קופת גמישה יותר המאפשרת לכם למשוך את הכסף מתי שאתם רוצים, כמו קופת גמל להשקעה, ביטוח מנהלים או קרן השתלמות ממנה תוכלו למשוך את הכסף לאחר 6 שנים בלבד או אפילו לאחר 3 שנים בלבד אם מטרת הכסף היא להשתלמות או לימודים המוכרים על פי החוק.

כל המידע על ביטוחים ופנסיה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

ביטוח פנסיה הוא ללא ספק ביטוח חשוב שנמצא שם עבורכם לטווח הארוך לאחר שתפרשו ממעגל העבודה וגם לאירועים חריגים כמו אובדן כושר עבודה בהם תוכלו ליהנות מכספי קופת הפנסיה למימון הוצאות רפואיות והוצאות מחייה בזכות הקצבה החודשית שתקבלו לאחר מכן. מצאו, השוו ובחרו את קופות הפנסיה הטובות ביותר בפורטל הביטוחים הגדול בישראל! למדו מה ההבדל בין פנסיה מקיפה לפנסיה כללית, עברו בין חברה אחת לחברה אחרת בקלות על ידי ניוד קרן הפנסיה בצורה פשוטה ואחדו את קופות הגמל שלכם על מנת לחסוך בדמי הניהול השנתיים שאתם משלמים כל שנה לאותן חברות המנהלות את קרנות הפנסיה, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וביטוחי המנהלים השונים.

כמה עצמאי צריך להפקיד כל חודש לפנסיה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

אם הפרשה לפנסיה הייתה מושג ששמור לשכירים בלבד הריי שהחל משנת 2017 גם עצמאים מכירים את המושג הזה כיוון שגם הם מחויבים לפתוח קרן פנסיה ולהעביר אליה כספים כל חודש בהתאם לגובה ההכנסות שלהם. המספרים עבור עצמאי להפרשה הם 4.45% מהכנסה החודשית עד לגובה של חצי מהשכר הממוצע במשק ו-12.55% עבור יתרת ההכנסה כד גובה השכר הממוצע במשק. עצמאי המרוויח יותר מהשכר הממוצע במשק לא צריך להפריש כסף לפנסיה על הסכום שעובר את תקרת שכר זו (אך הוא יכול).

חשוב לדעת: החישוב לגביי אחוז ההפרשה הנדרשת לעצמאי לקרן הפנסיה שלו בהתאם למספרים שנקבנו כאן מתייחס להכנסות של העצמאי לאחר הפחתת הניכויים המוכרים המותרים בחוק אך לפני ניכויי הרשות הנוספים כמו הפקדות בקרן השתלמות או בקופות גמל אחרות.

מה הם הניכויים המותרים בחוק עבור עצמאי

הניכויים המוכרים עבור עצמאי הם למעשה ההוצאות שלו או של העסק. הוצאות מוכרות אותן אפשר לקזז לצורך חישוב המס שייגבה ממנו. חלק מההוצאות מוכרות באופן מלא וחלק מההוצאות מוכרות באופן חלקי. הוצאה מוכרת על פי סעיף 17 לפקודת מס הכנסה היא כל הוצאה ששימשה בייצור ההכנסה אלא אם כן אותה הוצאה לא הוכרה על ידי מס הכנסה. עוסקים פטורים יכולים לנכות את מלוא סכומי ההוצאות המוכרות שלהם ולעומת זאת עוסקים מורשים מנכים רק את עלות בסיס של ההוצאה ללא מע"מ – מס ערך מוסף.

חשוב לדעת: בעקבות הקורונה נוצרו תנאים מיוחדים במשק הנוגעים גם להפרשות הביטוח הפנסיוני אך בעיקר להוצאות עסק והחזרי מס. כל עובד, שכיר או עצמאי כדאי שיפנה ליועץ מס מוסמך על מנת לקבל ייעוץ מס שיכול להיות שווה עבורו כסף רב בין אם פוטר ממקום עבודתו בשל הקורונה, יצא לחל"ת או הפך לעובד מהבית גם בהיותו שכיר וייתכן ומגיע לו החזר הוצאות על כך.

עוד חשוב לדעת: עצמאי שלא יפתח קופת פנסיה ולא יעביר אליה כספים מההכנסות שלו על בסיס קבוע יוגדר כעובר על החוק וייתכן וייקנס על ידי מס הכנסה בשיעור של 500 שקלים. יחד עם זאת מס הכנסה ידאג להתריע בפני העצמאי על כך ויאפשר לו 90 ימים לפתיחת הקופה והפרשת כספים רטרואקטיבית על מנת להימנע מתשלום מס זה.

עצמאים? שכירים? ביטוח פנסיוני הוא ביטוח חובה עבור כולם. שכירים יכולים ליהנות מכך שהמעסיק צריך לדאוג להעברת הכסף אך עדיף שגם הם יבינו בתחום ויכירו את כל האפשרויות שלהם לפתיחת קרן פנסיה במקום המשתלם ביותר. עצמאים צריכים לדאוג לכך בעצמם ולפתוח קרן פנסיה היכן שירצו כאשר יש את קרנות ברירת המחדל עם עמלות נמוכות יותר המתאימות לכך באישור משרד האוצר. כך או כך ביטוח פנסיה יכול לעזור לכם להשיג שקט כלכלי אחרי הפרישה ואף לבטח אתכם במקרים של מחלה, תאונה וכדומה המובילים לאובדן כושר עבודה או גרוע מזה. למדו עוד הנושא בפורטל הביטוחים הגדול בישראל. גלשו עוד בפורטל לקרוא מאמרים נוספים בתחום. בהצלחה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x