xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"צריך לעזור למדינות העניות": מנהיגת גרמניה הזכירה עובדה חשובה לגבי החיסון

מנהיגי ה-G20 התחייבו להשקיע את מרב המאמצים כדי שכל אזרחי העולם יוכלו לקבל חיסון לקורונה; אל למרות זאת מרקל אינה רגועה: "אני קצת מודאגת ששום דבר עדיין לא נעשה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום דוברות קופת חולים כללית
צילום דוברות קופת חולים כללית

אתמול (ראשון) הבטיחו מנהיגי ה-G20 להשקיע מאמצים כדי להבטיח שהפצת החיסונים לקורונה תהיה שוויונית, ושכל אזרחי העולם יוכלו להתחסן מהנגיף. 

אנגלה מרקל, קנצלרית גרמניה אמרה שהיא מודאגת מהעובדה שעדיין לא נחתם הסכם עם אף מדינה ענייה להפצה נרחבת של החיסונים. מרקל, שמציינת 15 שנה בשלטון, אמרה כי בזמן שמדינות מפותחות כבר הזמינו כמויות גדולות של חיסונים מחברות התרופות שמגיעות לשלבי הסיום, מדינות מתפתחות נמצאות מאחור.

"אנחנו נדבר עם GAVI (ברית החיסונים העולמית) על מועד פתיחת המגעים האלה, מכיוון שאני קצת מודאגת ששום דבר עדיין לא נעשה", אמרה מרקל לתקשורת בברלין אחרי פסגת G20.

"גרמניה לא יכולה להשאיר את בעלות הברית הבינלאומיות שלה לבד. כרגע צריך לעשות את הדבר הנכון. זה לא מספיק שיהיה לך כסף בבנק. צריך לעשות משהו למען המדינות המתפתחות".

"למרבה המזל יש עכשיו תקווה לחיסונים", אמרה הקנצלרית. "חשוב שלא רק אירופה תבטיח לעצמה את החיסונים, כפי שהאיחוד האירופי עושה כעת, אלא שלכל העולם תהיה גישה לחיסונים". 

סלמאן מלך סעודיה אמר בסוף השבוע שכעת, נדרשת "רוח שיתוף הפעולה", כדי "להתמודד עם ההשפעות של המגפה וכדי ליצור עתיד של שגשוג לאזרחי העולם כולו". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
18/02/2024 17:16

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.com/id/register-person?ref=YY80CKRN

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x