xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: שוטר מרוסיה ניצל מהתרסקות לוח אבן שהתנפץ על רכבו

תיעוד מדהים נתפס במצלמות האבטחה, כאשר שוטר צעיר הספיק לברוח בשניה האחרונה ולהציל את עצמו מהתרסקות של לוח בטון ענק שנפל מהקומה התשיעית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

תיעוד שרץ ברשת העולמית, מצלמות אבטחה במעגל סגור בעיר הנמל ולדיווסטוק שברוסיה תיעודו אדם שהצליח להציל את עצמו מלוח בטון ענק שנפל מגובה של 100 מטר היישר על הרכב שלו.

האירוע התרחש אתמול (רביעי) כאשר השוטר אלכסנדר בן ה-27, אב לילדה בת חמש, היה ממרחק נגיעה מפגיעת לוח שמשקלו 2 טון, אך בזכות זריזות מדהימה הוא הצליח להתחמק ולוח הבטון נפל על הג'יפ הלבן שלו.

בתיעוד נראה אלכסנדר השוטר, מרים את מבטו למעלה רגע לפני שהוא נס מהמקום ומיד אחר כך הלוח הגדול ניפץ את גג הרכב שלו והשמשה הקדמית. הלוח, הותיר את רכבו שבור לגמרי, אחרי שהוא צנח מהקומה התשיעית של הבניין, על פי ההערכה הלוח היה בגודל של 8X4 מטרים, כך על פי התקשורת הרוסית.

גם דריה פונומרנקו-זוק בת ה-26, אשתו של אלכסנדר ניצלה ממוות בידי לוח הבטון, כאשר שניות ספורות לפני האירוע, היא נכנסה אל תוך הבניין כדי להשיג מים חמים כדי שיוכלו להפשיר את הקרח שהיה בשמשת הרכב.

לאחר מכן, אלכסנדר העלה לרשת החברתית תמונה בה הוא "חגג את יום הולדתו השני", אחרי שחייו ניצלו. לדבריו, המזל הגדול היה שבתו הקטנה לא ישבה במושב האחורי של הרכב. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
28/02/2024 22:47

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://accounts.binance.com/id/register?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x