xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: ראש הממשלה התראיינה באמצע רעידת אדמה בשידור חי

ג'סינדה ארדרן, ראש ממשלת ניו זילנד בת ה-39, לא נבהלה באמצע רעידת אדמה בזמן שהיתה בשידור חי: "אתה רואה דברים זזים מאחוריי" אמרה ראש הממשלה במהלך ראיון טלוויזיה בשידור חי תוך שהאדמה זזה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן (צילום ממשלת ניו זילנד)
ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן (צילום ממשלת ניו זילנד)

ג'סינדה ארדרן, ראש ממשלת ניו זילנד בת ה-39, לא נבהלה באמצע רעידת אדמה בזמן שהיתה בשידור חי "אתה רואה דברים זזים מאחוריי": אמרה ראש הממשלה במהלך ראיון טלוויזיה בשידור חי בזמן שהכל מסביבה רעד בגלל רעידת אדמה בעוצמה 5.9 בסולם ריכטר.

רעידת האדמה נרשמה בעומק של 50 ק"מ, ופגעה ביום שני בבוקר בוולינגטון באי הצפוני של ניו זילנד. תגובתה של ראש הממשלה נתפסה במצלמה כשהיא התראיינה בשידור חי מבניין הממשלה שמכונה "הכוורת" לערוץ המקומי. היא קטעה את המראיין כדי לספר לו מה קורה במתחם הפרלמנט בוולינגטון. "פשוט יש לנו קצת רעידת אדמה כאן, תזוזה מאד חזקה, אם אתה רואה דברים זזים מאחוריי." אמרה. היא לא נבהלה והוסיפה. "אנחנו חווים עכשיו רעידת אדמה נכון?". היא שאלה את המראיין.

היא הרגיעה את המראיין ששאל לשלומה, ואמרה שהיא בסדר: "אף מנורה לא תלויה מעלי" אמרה ראש הממשלה והוסיפה. "המבנה אמנם זז קצת יותר מדי". רעידת האדמה נמשכה כחצי דקה אך בניו-זילנד לא דווח על נזק שנגרם כתוצאה מהרעידה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x