xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: פקחי רשות הטבע והגנים, ושוטרי משטרת ישראל עברו אתמול לינץ' בבית ג'ן.

פקחי רשות הטבע והגנים ושוטרים, הגיעו אתמול לבצע את עבודתם, ולתלות צווי פיקוח על מבנים לא חוקיים בשמורת הטבע הר מירון. מאות מתפרעים ניסו לפגוע בהם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יחד עם שוטרים, הותקפו אתמול בבית ג'ן על ידי תושבים דרוזים, בהם גם הלבושים במדי צה"ל. כך מפרסמת תנועת 'רגבים'.

הפורעים ‏הקיפו את רכב הפקחים, טלטלו אותו, יידו לעברו אבנים וסלעים. ולבסוף הציתו את הרכב. הפקחים והשוטרים נמלטו בעור שיניהם מהמקום.

מתנועת רגבים נמסר: "אין דרך להסביר את השקט ששורר מאז. לא שמענו מילת גינוי מראשי העדה הדרוזית למראות המבישים הללו. גם קולם של חברי כנסת, שרים, ראש הממשלה ונשיא המדינה נאלם."

‏"שקט שורר. שקט פסטורלי משמורת הר מירון. איש איננו מעז להפר אותו, לגנות את הלינץ' המטורף הזה, שבוצע כלפי פקחים ושוטרים של מדינת ישראל- גינוי שנשמע תמיד ובצדק כלפי אירועים קלים הרבה יותר, כאשר הם במגזרים אחרים. כשמדובר בעבריינות של המגזר הדרוזי, אנשים חוששים לדבר. בטח שלא לצעוק."

עוד פרסמה תנועת רגבים: "‏לפני כארבע וחצי שנים, מינתה הממשלה את הגורמים הבכירים ביותר במדינת ישראל, כדי למפות את המצב הקיים ביחס לתופעת הבניה הבלתי חוקית ולגבש דרכים שונות להתמודדות עמה. ישבו שם ארז קמיניץ, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, ואורית סון, המשנה לפרקליט המדינה. ציון אילוז, מנהל המחלקה לאכיפת, ‏דיני מקרקעין בפרקליטות, ויהודה זמרת, היועמ"ש של משרד הפנים."

"אבי כהן, מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה, וניצב זוהר דביר, ממ"ז צפון במשטרה. נצ"מ בועז גולדברג, ראש מנהלת תיאום פעולות אכיפה במשטרת ישראל, ישראל סקופ, מנהל החטיבה לשמירה על הקרקע ברשות מקרקעי ישראל ועוד."

‏"אותם בכירים ניסו ללכת בין הטיפות בהתייחסותם למגזר הדרוזי, ועם כל הלוליינות שניסו, הם כתבו דברים ברורים:
"הצוות זיהה, כי המצב במגזר הדרוזי מבחינת האכיפה עגום אף יותר (מבמגזר הערבי). בשנים האחרונות כמעט ולא בוצעה במגזר זה הריסת בניה בלתי חוקית, למרות קיומם של צווי הריסה ופינוי, תמונת המצב מדיווח המשטרה בדיוני הצוות, העלתה כי מצב האכיפה במגזר זה עגום ביותר. בשנים האחרונות, ועל אף הפרות בניה חמורות, כמעט שלא בוצעה הריסה של בניה בלתי חוקית. גורמי האכיפה דיווחו על קשיים רבים ביישום אף בפעולות פיקוח אלמנטריות כגון סיורים לצורך איתור בניה בלתי חוקית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x