xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מפגינים שרפו את הפרלמנט בגואטמלה

חלקים במבנה הפרלמנט הועלו באש במהלך המחאה נגד הקיצוצים שהעבירו בחשאי המחוקקים, ופגעו במערכות הבריאות והחינוך; "כל אחד שיוכח שהשתתף במעשים הפליליים ייענש במלוא חומרת הדין"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה: צילום Pixabay
הפגנה אילוסטרציה: צילום Pixabay

אלפי מפגינים הסתערו והציתו חלק ממבנה הקונגרס כחלק מהמיטה הגוברת על הנשיא אלחנדרו ג'יאמטיי.

חוץ מהנשיא, המפגינים מוחים גם על המחוקקים שאישרו יחד עם אלחנדרו תקציב שנוי במחלוקת שכלל קיצוצים במערכת החינוך והבריאות במדינה הענייה שבאמריקה. הנזק עדיין לא ברור כתוצאה מהלהבות שככל הנראה פגעו במשרדי המחוקקים, ולא באולם הראשי.

"כל אחד שיוכח שהשתתף במעשים הפליליים ייענש במלוא חומרת הדין", צייץ הנשיא. ג'יאמטיי הוסיף כי הוא תומך בזכות להפגין, "אבל אנחנו לא יכולים לאפשר להשחית נכסים ציבוריים או פרטיים".

התקציב שאושר, מעורר זעם רב במדינה מכיוון המחוקקים הסכימו לתקציב הכולל 65 אלף דולר לתשלום על הארוחות שלהם, אך קיצצו תקציבים לחולי קורונה ולסוכנויות לזכויות אדם.

סגן הנשיא, גיירמו קסטיז'ו, הציע להתפטר, ואמר לנשיא כי על שניהם לעזוב את התפקיד "לטובת המדינה", כך על פי התקשורת העולמית. הוא העלה את האפשרות להטיל וטו על התקציב, להדיח גורמי ממשל ולפנות למגזרים נוספים ברחבי המדינה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
26/05/2023 04:26

Your enticle helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/en/register?ref=P9L9FQKY

05/08/2023 10:35

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/sk/register?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x