xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מינוס 60 בבית הספר הקר בעולם ברוסיה; וילדים שצועדים על צמיגים ואבנים כדי להגיע לבית הספר

תלמידי בית ספר ברוסיה נראו צועדים בקור מינוס 60, זהו היישוב הקר ביותר שמאוכלס על פני כדור הארץ, הילדים התרגלו לצעוד בשלג בקור מקפיא; בכפר אחר ילדים צועדים על אבנים וצמיגים או בכביש מהיר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ילד ברוסיה אילוסטרציה: צילום Pixabay
ילד ברוסיה אילוסטרציה: צילום Pixabay

תיעודים של ילדים כשהם יוצאים לבית הספר בטמפרטורות 60 מתחת לאפס פורסמו ברשתות החברתיות, הצעירים העטופים היטב נראו ממתינים לאוטובוס בבוקר, ואז ממשיכים לצעוד ברגל, התיעוד הגיע מכפר אוימיאקון, הנמצא במזרח הרחוק הרוסי.

על פי ערך ויקיפדיה, בכפר גרים כ-500 תושבים והוא נחשב למקום המיושב הקר ביותר על פני כדור הארץ, מחוץ לאנטארקטיקה. בית הספר סגור רק אם הטמפרטורה היא מינוס 52C ומטה, התלמידים הצעירים נאלצים לצעוד לכיתותיהם דרך שלג, מכיוון שכפור וקרח החלו להיווצר על הדרך שלהם ביום שלישי האחרון.

בתיעוד נראה ילד הולך לבדו לבית הספר בקור הנורא, הילד נבדק בבדיקת חום שגרתית בפתח בית ספרו בגלל נגיף הקורונה. ילדים אחרים נראו מלווים על ידי הוריהם וחיות המחמד שלהם. בית הספר נבנה בשנת 1932 תחת סטאלין.

צלם מקומי סמיון סאמר ל"סיביר טיימס" כי צילם בסביבות השעה 9 בבוקר ביום שלישי והטמפרטורה הייתה מינוס 51 מעלות צלזיוס. "הייתי צריך להשאיר את הכפפות עלי, אפילו שזה לא נוח במיוחד, כי אחרת אצבעותיי היו קופאות בכפור, יכולתי לצלם רק צילומים ממש קצרים, ילדים מקומיים הולכים לבית הספר עם הוריהם ולעתים קרובות גם עם כלבים" סיפר הצלם.

גם בעיר קורסק שנמצאת בחלקה המערבי של רוסיה, ילדים צועדים לבית ספר באופן לא שגרתי, ילדים מגיעים לבית הספר לאורך כביש מהיר וגשר עשוי צמיגים ואבנים. השביל הוא לאורך מספר קילומטרים עובר דרך סואנת או מעבר מאולתר, שני הדרכים סכנת חיים. היישוב כבר מזמן מנותק מהציוויליזציה. הגשר היחיד נהרס, והרשויות המקומיות לא ממש מתייחסות לבקשות לבנות גשר חדש.

סבטלנה מנווילובה , מנהלת בית הספר אמרה לתקשורת המקומית: "לפני שנת הלימודים הזו אף אחד לא העלה את הבעיה הזו, היא לא הייתה קיימת. מדוע הורים נותנים לילדיהם ללכת על הצמיגים הללו? זה אפילו יותר מסוכן מאשר ללכת על הכביש".

הרשויות המקומיות נענו לבקשותיה של אמא אחת לבנות גשר בטוח והעניקו לה 20 לוחות ו-2 קילו מסמרים, כדי שהיא עצמה תבצע את שחזור המעבר שנהרס, היא לא ביצעה את זה לבדה, והמצב נשאר קטסטרופלי. הפקידים ניסו לשכנע את התושבים שהם אינם זקוקים לדרך אחרת למרכז הכפר, והילדים יכולים ללכת לאורך הכביש.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x