xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: טיפסו על קרחון עצום שהתהפך לים – והחליקו

בתיעוד שהועלה לרשת, נראים שני חוקרים מטפסים על קרחון שניות לפני שהתהפך במהירות שיא לתוך המים הקפואים בעודם עליו; אחד החוקרים אמר: "עברתי לא מעט תאונות אבל אנחנו תמיד מנסים לקבל את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

אתמול (שני) הועלה לרשת סרטון שגרף מיליוני צפיות ביוטיוב, בו נראים שני חוקרים שכמעט מצאו את מותם בהתהפכות קרחון בקוטב. מייק הורן ופרד רוקס, שני החוקרים, הצליחו למרבה הפלא לשרוד את המפגש עם איתני הטבע.

בסרטון ניתן לראות את הורן ורוקס, עם היצמדות הספינה לקרחון, יורדים ממנה ונצמדים לקרחון באמצעות ציוד הטיפוס שלהם. מיד לאחר מכן צוות הספינה החל להפליג לאחור, מותיר את השניים על הקרחון מבלי לצפות את הסכנה שעתידה לקרות בתוך שניות.

מספר שניות לאחר שהסירה שלהם מתחילה להתרחק, בעוד הצוות מצלם את השניים מנסים לתפוס אחיזה בקרח, הקרחון מתחיל לנטות לאט, ומוריד אותם לכיוון המים. שבריר שניה לאחר מכן הם הבינו כי הקרחון מתחיל להסתובב במהירות, והם נאלצו לקפוץ לתוך המים הקפואים בטמפרטורה של מינוס שתי מעלות.

הורן יליד דרום אפריקה ותושב שוויץ נחשב לחוקר מוכר והרפתקן ידוע מזה 30 שנה, אמר: "אני עושה את הדברים המטופשים שלי במשך 30 שנה בכל רחבי העולם. עברתי לא מעט תאונות אבל אנחנו תמיד מנסים לקבל את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון, לחזור הביתה בחיים".

החוקר הוותיק לבסוף התבדח עם הגולשים: "זה בטוח יותר לראות קוביות קרח בג'ין וטוניק שלך מאשר לראות קוביות קרח נופלות על פניך בקוטב".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x