xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בתיעוד המרגש: בזמן שזכה בפרס נובל הוא ישן – חברו העיר אותו וסיפר לו

מילגרום ישן כשוועדת פרס הנובל בשוודיה החליטה להעניק לו את הפרס בזכות מחקרו בתחום תורת המכרזים. חברו התבקש ללכת להעירו, ודרך מצלמת הפעמון ניתן לראות את התיעוד המרגש; "זכית בפרס נובל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אתמול (שני) ועדת פרס הנובל בשטוקהולם שוודיה, החליטה להעניק את הפרס בכלכלה לחוקרים האמריקנים פול מילגרום ורוברט ווילסון. אך בגלל ששעת ההודעה על הפרס הייתה מאוחרת, מילגרום – ישן בגלל הפרשי השעות בין המדינות.

חברי הוועדה חיפשו אותו כדי להודיע לו. ולאחר שלא מצאו אותו, ביקשו משותפו לזכיה ווילסון שגר בסמיכות אליו, שייגש לביתו ויעיר אותו. בזכות מצלמת הפעמון, ניתן לראות את רגע העדכון על הזכיה, בתיעוד מקסים של רגע מרגש בחייו של החוקר.

התיעוד של רגע ההודעה המרגשת

לפי תיעוד ממצלמות האבטחה, נראים וילסון ורעייתו דופקים על דלתו של מילגרום, וקוראים בשמו בניסיון להעיר אותו משנתו – ללא הצלחה.

לאחר שהוא ענה לאינטרקום, סיפר לו וילסון: "זכית בפרס נובל. הם מנסים להשיג אותך אבל ללא הצלחה. כנראה שאין להם את מספר הטלפון שלך". מילגרום ההמום נשמע ממלמל "וואו, אוקיי" תוך כדי שהוא מנסה לעכל את הבשורה הלא צפויה.

מילגרום, 72, ו-וילסון, 83, שני פרופסורים באוניברסיטת סטנפורד, זכו בפרס בעקבות שיפורים שיצרו לתיאוריית המכרזים ולחידושים בשיטת המכירות הפומביות. "זוכי פרס נובל השנה לא רק שהבהירו איך עובדים מכרזים ולמה המשתתפים בהם מתנהגים בדרך מסוימת, אלא השתמשו גם בתגליות התיאורטיות שלהם להמציא פורמטים חדשים לחלוטין של מכרזים למכירה של מוצרים ושירותים", נאמר בהודעת הוועדה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x