xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: עם מטריה: אמא ובת בברזיל היכו גנב עם מטריה לאחר שהגנב משך לבת את הפלאפון; הוא החליק על הכביש והן היכו אותו

בתיעוד ממצלמות אבטחה בעיר סאו וינסנטה שבברזיל, נראית אמא שמצליחה להשתלט על גנב שחטף מבתה את הטלפון הנייד כאשר הגנב היה רכוב על אופניו, האמא היכתה אותו עם המטריה והוא החליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האירוע שהפך לוויראלי בברזיל, התרחש ביום שבת האחרון, שתי הנשים צועדות ברחוב, בחור חולף על פניהן לבוש בקפוצ'ון כתום, הוא חוטף את הפלאפון של הנערה בת ה-15.

השודד התקדם על אופניו, והאמא החלה לרדוף אחריו והשליכה עליו מטריה. הוא איבד את שיווי המשקל והחליק על האספלט הרטוב מגשם.

שתי הנשים תפסו אותו והחלו להכות אותו ברחוב. עוברי אורח רצו לעברן ועזרו לנשים לתפוס את הגנב. השודד הפיל את הפלאפון בזמן שהחליק, בזמן שהיה מנוטרל על הרצפה עוברי האורח הכו אותו באגרופים ובעיטות. השודד הצליח להימלט מהמקום אך בידיים ריקות.

האם הזועמת, שלא רצתה להזדהות, אמרה לתקשורת המקומית: "הגבתי אינסטינקטיבית. כל מה שניסיתי לעשות היה להגן על בתי שממש פחדה".

עוד אמרה האמא: "כעסתי כל כך לראות את פניה מפוחדות שלא חשבתי על ההשלכות. היא ניסתה לתפוס את הטלפון שלה בחזרה אבל הכל קרה כל כך מהר"

"הסתובבתי ורצתי אחרי הבחור והשלכתי את המטרייה שלי כדי לראות אם אוכל לעצור אותו מלהתרחק, זעמתי והמשכתי לצעוק עליו תוך כדי שאני מכה אותו "אל תעיז לגנוב מבתי". ואז הצטרפו אנשים אחרים והכו אותו גם כן".

לבסוף החשוד נלחם בחזרה והשתחרר, הוא נמלט בידיים ריקות והותיר אחריו את אופניו, כפכפים וסווטשר, כך על פי הדיילי מייל.

האמא הסבירה כי היא יצאה עם בתה לקנות בגדים והן בדיוק סיימו להזמין מונית באמצעות אפליקציה כדי לקחת אותן הביתה. בתה החזיקה את הפלאפון שלה כדי לבדוק את פרטי הנהג כאשר השודד חטף לה את המכשיר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
13/02/2024 17:28

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.info/sv/join?ref=UM6SMJM3

02/03/2024 23:50

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/de-CH/register-person?ref=VDVEQ78S

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x