xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו ברגע התקיפה בברזיל: מרצה הותקף באמצע שיעור זום על ידי 5 עבריינים

מרצה באחת האוניברסיטאות בסאו פאולו הותקף בסוף השבוע בביתו על ידי חמישה עבריינים שנכנסו לביתו בזמן שהעביר שיעור לכ-20 מתלמידיו; "זה לא היה שוד ספונטני, הכל היה מתוכנן היטב"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיחת זום אילוסטרציה צילום Pixabay
שיחת זום אילוסטרציה צילום Pixabay

מרצה הותקף על ידי חמישה עבריינים בביתו בזמן שהעביר שיעור בזום ל-20 מתלמידיו שצפו בתקיפה בשידור חי. בתיעוד שפורסם נראה כי אחד העבריינים תוקף את המרצה, ואוחז בצווארו בזמן ששאר התוקפים מכבים את כל אורות הבית, והופכים את כל הבית במטרה למצוא פריטים יקרי ערך.

שניות לאחר מכן התוקפים קשרו את המרצה בעזרת כבל, כיסו את ראשו במגבת ואיימו עליו: "אנחנו נרוקן לך את כל הבית! איפה הבת שלך? איפה הכסף? איפה כל שאר הדברים".

ולאחר כמה רגעים התברר להם כי בתו של המרצה, צעירה בת 23 שהייתה בחודשי הריון מתקדמים, ואכן שהתה בבית באותם רגעים, נתפסה על ידי אחד התוקפים ונלקחה כבת ערובה. לאחר שקשרו את בתו הצעירה ואיימו לפגוע בה, התוקפים פנו אל המרצה ההמום: "או שתביא לנו את כל הכסף או שנפגע בה", איימו עליו.

לאחר שהבינו שהמרצה לא משתף פעולה, הם החלו לרוקן את ביתו, העמיסו את הטלוויזיה לרכבם, ואף רוקנו את המקרר מכל תכולתו. "זה לא היה שוד ספונטני, הכל היה מתוכנן היטב", סיפר סנטוס לכלי התקשורת המקומיים.

לדברי מריו קנדידו סנטוס, שמרצה באחת האוניברסיטאות בסאו פאולו אחד השכנים בשכונה היה זה שמסר את המידע לתוקפים, זאת אחרי שהם פנו אליו בשמו הפרטי והכירו היטב את מבנה הבית. בהמשך סיפר סנטוס שאחד מתלמידיו היה זה שדיווח על האירוע למשטרה המקומית שהגיעה לביתו תוך 20 דקות, ועצרה את חמשת התוקפים.

"פתאום הרגשתי שמישהו מוריד לי את המגבת שכיסתה את ראשי. כשהסתכלתי כדי להבין במי מדובר – ראיתי שזה היה שוטר ונרגעתי", אמר. אחד העצורים הוא נער בן 16 שנעצר מול ביתו של סנטוס, ויחד איתו נעצרו עוד ארבעה גברים בגילאים 16 עד 21, שנלכדו בזמן שניסו להימלט מהבית, כך על פי דיווחי התקשורת המקומית. עם מעצרם התברר שהצעירים הצליחו לגנוב מהבית כמה טלפונים סלולריים, שעון יוקרתי, חגורה, משקפי שמש וכ-300 ריאל. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x