xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: בכירה במשטרה ארגנה נשף בניגוד להנחיות, ח"מ חרדי קצין שייטת לשעבר העיר לה, היא הגיבה "לך תעשה צבא". המשטרה: "המקרה יבדק ויטופל בהתאם"

בכירה במשטרה נצ"מ מירי פלד, ארגנה מסיבה בביתה בהרצליה בניגוד להנחיות, עשרות אנשים חגגו ללא שמירת מרחק, וללא מסיכות. המשטרה בתגובה: ממשטרת ישראל נמסר: "כל שוטר בכל דרגה כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המסיבה בחצר הבית של משפחת פלד
המסיבה בחצר הבית של משפחת פלד

נצ"מ מירי פלד, סגנית מפקד מרחב הירקון – ארגנה נשף סיום בביתה בניגוד להנחיות, עם עשרות בליינים ללא מסיכות. כמו כן היא הוציאה בעיצומה של השבת בשכונה מעורבת בהרצליה שמחציתה דתיים וחרדים מערכת הגברה לחצר ביתה בניגוד לחוק – ובעוצמת מוזיקה שהרעידה את השכונה כולה.

לבקשות שכנים ומתפללים להנמיך מעט ולהתחשב בצביון השכונה התורני, בתפילות בבתי הכנסת הסמוכים אליה ובבתי המשפחות שסועדות סעודת שבת – ענתה בזלזול ובהתעלמות. כמו כן הפטירה כלפי חבר מועצת העיר הרצליה: "לך תעשה צבא" כזלזול על היותו חרדי.

המסיבה בחצר הבית של משפחת פלד

צדיקוב קצין לוחם בשייטת 13 נפגע מאוד מהגזענות ומהאלימות המילולית של נצ"מ פלד ובעלה השוטר אף הוא רס"ל מיכה פלד.

אלעד צדיקוב, חבר מועצת העיר: "כולי תקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל. מפרי סטטוס קוו, בשכונת נווה עמל באופן ברוטאלי ולא פחות חמור – בזמן שהמשטרה נוהגת באכיפה מחמירה ביותר כלפי כל אדם ללא מסיכה, מארגנת נצ"מ פלד מסיבה סיום לבנה, עם עשרות רבות של נערים ונערות שלא מקפידים על הוראות הבטיחות של מרחק וכולם ללא מסיכות כולל בעלי הבית."

נצ"מ פלד גרה בשכונה עם צביון של חיים הדדיים ויפים דתיים וחילוניים. בסמיכות לביתה פועלים 4 בתי כנסת. סביב לה עשרות בתים של שומרי שבת. מולה מתגורר יו"ר המועצה הדתית בהרצליה, ומהכיוון האחר מתגורר יו"ר סיעת דגה"ת במועצת העיר."

"הגב' פלד לא בחלה להתסיס את האווירה בשכונה, תוך מעבר בוטה על החוק – איסור מערכת הגברה בחצר, וכן חוקי בטיחות קורונה וכן התנהגה בחוסר דרך ארץ והתחשבות מינימאליים. אני מתבייש, שכך נראים ומתנהגים קצינים בכירים במשטרת ישראל שאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל."

"אני מתבייש בגזענות שהפגינה כלפי כאדם חרדי. כך מתבטאת בכירה במשטרה? הגב' פלד לא ידעה שניסיוני הצבאי והמבצעי רב יותר משלה, וניסתה להכפיש ולהשתיק אותי בקריאות שמתאימות לארחי-פרחי מהרחוב."

ממשטרת ישראל נמסר: המקרה ייבדק ויטופל בהתאם. כל שוטר בכל דרגה, בין שהוא בתפקיד ובין שאינו בתפקיד, כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x