xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: אחיו של קיסר יפן מונה ליורש העצר

הקיסר נארוהיטו היפני העניק לאחיו פומיהיטו נסיך אקישנו את התואר בטקס דתי מצומצם בשל הגבלות הקורונה; זאת למרות שהסקרים שנערכו ביפן מלמדים כי רוב מוחלט של היפנים דווקא רוצים שהנסיכה תהיה יורשת העצר, אך זה לא אפשרי בחוקה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יפן אילוסטרציה צילום Pixabay
יפן אילוסטרציה צילום Pixabay

אתמול (ראשון) מינה קיסר יפן נארוהיטו את אחיו פומיהיטו נסיך אקישנו, ליורש העצר ולמי שמחזיק באופן טקסי בתואר שומר החרב הקיסרית, בטקס דתי ומסורתי.

הממשל היפני קיווה שהמגפה תדעך וכי יהיה ניתן לקיים טקס לאומי רחב יותר שיכלול מסיבות וקבלות פנים גדולות יותר, אולם בסופו של דבר ואחרי מספר דחיות הוחלט לקיים טקס יחסית מצומצם ולא לחכות יותר, ולמנות את יורש העצר.

בטקס ששודר בטלוויזיה הציבורית ביפן נכחו בגלל מגפת הקורונה רק בני משפחת המלוכה, ראש ממשלת יפן ונציגים דיפלומטיים של שגרירויות זרות.

שיאו של הטקס היה מסירת חרב הקיסר לנסיך פומיהיטו, ובכך הוא למעשה הוגדר כאפוטרופוס של הקיסר וכאחראי הראשי לשלומו. עם קבלת החרב אמר אחיו של הקיסר: "אני מהרהר עמוקות באחריות הרבה של התפקיד ובחשיבות הציבוריות של נסיך הכתר על כל התפקידים שמחויבים ממעמד זה".

לקיסר יש בת אחת יורשת, אייקו נסיכת יפן בת ה-18, אלא שחוקי המונרכיה היפניים משנת 1867 קובעים כי רק הבן הזכר של הקיסר יוכל לרשת אותו. זאת למרות שהסקרים שנערכו ביפן מלמדים כי רוב מוחלט של היפנים דווקא רוצים שהנסיכה אייקו תהפוך לקיסרית, כפי שהיה ביפן במשך מאות שנים, אבל החוקה הנוכחית אינה מאפשרת זאת והכוחות השמרניים בממשל ובמדינה מתנגדים לכל שינוי במסורת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x