xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צעירים ישראלים פועלים למען קידום השלום בין ישראל והאמירויות

פגישה וירטואלית מרגשת בין כמאה וחמישים צעירים ישראליים עם מר אל אשיראווי, איש עסקים בולט באמירויות, הפועל לקדם את הדיאלוג עם ישראל. תחת הכותרת: ״כיצד בני נוער אמירתים וישראלים יכולים לעצב ביחד את העתיד״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: המרכז הישראלי למנהיגות צעירה
צילום: המרכז הישראלי למנהיגות צעירה

סמנכ"ל דיפלומטיה ציבורית במשרד החוץ נועם כץ, פתח אמש פגישה וירטואלית מרגשת בין כמאה וחמישים צעירים ישראלים ואמירתים עם מר אל אשיראווי, איש עסקים בולט באמירויות הפועל לקדם דיאלוג עם ישראל.

תחת הכותרת: ״כיצד בני נוער אמירתים וישראלים יכולים לעצב ביחד את העתיד״.

אל אשיראווי ענה בהרחבה על השאלות, וקרא להם לטפח את השלום על מנת להנות מפרותיו. הצעירים, משתתפי התוכנית "שגרירים צעירים" מבית המרכז הישראלי למנהיגות צעירה זכו להשתתף גם במפגש היסטורי לפני כשבוע עם צעירים אמירתים שנערך ביום הסובלנות הבינלאומי (16.11) ביוזמת שרת התרבות של איחוד האמירויות.

באירוע שנערך בשיתוף משרד החוץ הישראלי השתתפו דיפלומטים ואנשי אקדמיה. נועם כץ: ״אנו באמצע תהליך היסטורי שמשנה את פני המזרח התיכון והסכמי אברהם הם לא רק הסכמים בעלי אופי מדיני ופוליטי אלא שלום אמיתי הוא שלום שבני העמים מדברים אחד עם השני״.

השגריר יצחק אלדן – ראש ביה״ס לשגרירים צעירים במרכז: "החלום האמיתי שלנו הוא לתרום לשלום המתהווה ברוח הסכמי אברהם המדברים על פיוס, נורמליזציה, סבלנות וקבלת האחר ושקיום מפגש זה תורם רבות לקרבה בין הצדדים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
02/01/2024 19:07

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.com/sv/register?ref=UM6SMJM3

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x