xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פרופ' שחקר את נגיף האבולה מזהיר כי נגיפים נוספים יגיעו ויהיו 'איום על האנושות' לאחר הקורונה

פרופ' ג'ין מוימבה, הרופא שחקר את נגיף האבולה הזהיר כי מגיפות רבות יותר קטלניות מקורונה בדרך והן יאיימו על האנושות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

פרופ' שחקר את נגיף האבולה מזהיר כי נגיפים נוספים יגיעו ויהיו 'איום על האנושות' לאחר הקורונה, הוא הזהיר כי מגיפות רבות יותר קטלניות מקורונה בדרך והן ייאמו על האנושות. הפרופסור Jean-Jacques Muyembe Tamfum היה חלק מצוות המחקר שחקר את התפרצות נגיף האבולה בשנת 1976. כעת הוא חושש כי העולם עלול להתמודד עם מספר לא ידוע של נגיפים חדשים שעלולים להיות קטלניים שיגיעו מיערות הגשם הטרופיים של אפריקה.

"אנחנו עכשיו בעולם שבו יצאו נגיפים חדשים", אמר ל-CNN. "וזה מה שמהווה איום על האנושות". כשנשאל האם הוא מאמין שמגפות עתידיות יכולות להיות קטלניות יותר מנגיף הקורונה, השיב: "כן, כן, אני חושב שכן".

החוקרים פועלים כעת להילחם באיום לגבי מה שמכונה 'מחלה X', נגיף שעלול לסחוף את העולם במהירות כמו קורונה, אך עם שיעור מתים מזעזע כמו בנגיף האבולה. כחוקר צעיר, הפרופסור מוימבה לקח דגימות דם מקרבנות המחלה שלא הייתה ידועה אז שהרגה תשעה מתוך עשרה חולים. דגימות אלה נשלחו מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו למדענים ברחבי העולם, שגילו וירוס בצורת תולעת בדם המטופלים שנקרא מאוחר יותר על שם נהר האבולה, הנגיף נקרא על הנהר בזאיר בו התגלה לראשונה.

פרופ' מיומבה מאמין שבני האדם החודרים במהירות לטבע "מגבירים מאוד את הסיכון למגיפות חדשות, אם תלך ביער תשנה את האקולוגיה, וחרקים וחולדות יעזבו את המקום ויבואו לכפרים, אז זה גורם להעברת הנגיף" אמר.

"אנו פולשים ליערות טרופיים ולנופים פראיים אחרים, שמאכלסים כל כך הרבה מינים של בעלי חיים וצמחים, ובתוך היצורים האלה כל כך הרבה נגיפים לא ידועים", כתב דייוויד קוומן, מומחה לנגיפים ב"ניו יורק טיימס". עוד כתב: "כרתנו את העצים, אנו הורגים את החיות או צדים אותן אותם ושולחים אותן לשווקים, אנו משבשים מערכות אקולוגיות ואנו משחררים וירוסים מבעליהם הטבעיים, כשזה קורה, הם צריכים מארח חדש, לעתים קרובות, אנחנו המארחים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x