xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פעיל ליכוד בכיר לא התקבל לעבודה עקב פעילות פוליטית בליכוד

בנימין לשקר פעיל ליכוד בכיר: "שלחתי קורות חיים אמרו לי שאני צריך לעבור עוד ועדה, עניין בירוקרטי. שאלו אתה מעורב בפוליטיקה? אמרתי שעבדתי כיועץ תקשורת של חכי"ת מהליכוד. אחרי שעה הודיעו לי שלא התקבלתי. ישראל 2020 - הפנקס האדום עדיין קיים."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בנימין לשקר פעיל ליכוד בכיר, פירסם פוסט ברשת החברתית טוויטר שבו הוא מספר על חוויה לא נעימה בראיון עבודה.

‏ בנימין לשקר: "לא האמנתי שאהיה אי פעם קורבן של אפלייה בישראל אבל זה קרה לי אתמול. אני בהלם.לפני שלושה שבועות נתקלתי במודעת דרושים מעניינת. אני לא מחפש עבודה אבל בזמן האחרון התחלתי לחשוב על שינוי תעסוקתי והתפקיד הזה התאים לי בול. מדובר בתפקיד ניהול של 7 עובדים במוסד ציבורי גדול בירושלים."

"‏שלחתי קורות חיים, הוזמנתי לראיונות, עברתי מבחנים. הם מאוד התלהבו ממני, הם אמרו את זה לחברת ההשמה, הם אמרו את זה לאחד הממליצים שלי, והם אמרו לי. לפני שלושה ימים הם הזמינו אותי עוד פעם כדי לדבר על מה אני אעשה ומה הם מצפים ממני. אמרו לי שאני צריך לעבור עוד ועדה, עניין בירוקרטי."

"‏ראש האגף התעקש שבסוף הוא זה שמחליט. הוא אמר לי מה השאלות שישאלו אותי, ואלא אם כן אני קורס לגמרי, בגדול התפקיד שלי.אתמול הגעתי לועדה. הוא היה שם, עם נציגות כוח אדם וועד העובדים. הכל התנהל כמצופה כשפתאום הוא אמר לי ״אתה אדם מאוד פוליטי נכון?״, וחזר על זה ״אתה מעורב בפוליטיקה?״.

‏" כשהגשתי את קו״ח שלי לחברת ההשמה הנציגה הזהירה אותי לא לדבר איתם על הפעילות שלי בליכוד כי הם לא יאהבו את זה. לא יודע מאיפה היא ידעה עליה כי זה לא הופיע בקו״ח אבל זה גם לא סוד גדול וחיפוש מהיר בגוגל יחשוף אותה מייד. לכן לא דיברתי על זה בראיונות אבל לא הסתתרתי כלום, אמרתי שעבדתי כיועץ תקשורת של ח״כית מהליכוד, היא הייתה בין הממליצים שלי – והיא היחידה שהם לא התקשרו אליה."

"אחרי השאלות על הפעילות הפוליטית שלי, הם שאלו עוד שאלה אחת או שתיים למראית עין, ואמרו לי להתראות. אחרי שעה התקשרו כדי להגיד שאני לא מקבל את התפקיד."

"נציגת חברת ההשמה הייתה מאוד מאוכזבת. אבל לא הופתעה כשסיפרתי לה והסכימה איתי שזו הסיבה.זה לגמרי מטורף. אם היה מדובר בחברה פרטית זה היה עדיין מזעזע וכנראה בלתי חוקי אבל בהתאם לתפיסה שלי הייתי אומר שזכותם. אבל מדובר במוסד ציבורי שמקבל מעל מיליארד ש״ח בשנה מתקציב המדינה ומרשה לעצמו לסנן אנשים על בסיס אידאולוגי."

‏"הפעילות הפוליטית שלי היא ענייני הפרטי שלי בשעות הפנאי שלי וזכותי המוחלטת כאזרח במדינה דמוקרטית ואין לה קשר או זיקה לעבודה שלי. אין לי ספק שאם הייתי פעיל בכחול לבן או מפלגת שמאל כלשהי זה לא היה מפריע להם."

‏"מדובר בפגיעה לא רק בי אלא בכל הימין. ככה הם מונעים מאיתנו להתקדם וליישם את המדיניות שלנו. הם חוסמים אותנו בתפקידי הניהול, כך שאחר כך אנו לא עומדים בדרישות סף שהם המציאו כדי לקבל תפקידים בכירים, והם ממשיכים לשלוט בפקידות ובמדינה.ישראל 2020 – הפנקס האדום עדיין קיים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x