xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דרום קוריאה: מאסר לאדם שישלח עלונים או אוכל ותרופות לצפון קוריאה

הפרלמנט בדרום קוריאה העביר חוק שמטיל קנסות ומאסר על מי שיעביר מידע או כסף ופריטים אחרים דרך הגבול כפי שנהגו לעשות עריקים ופעילים עשרות שנים; "הפייסנות הזו רק עשויה לזמן פרובוקציות ודרישות צפון קוריאניות נוספות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפרחת בלונים מעבר לגבול המשותף: צילום מסך כאן 11
הפרחת בלונים מעבר לגבול המשותף: צילום מסך כאן 11

במשך עשרות שנים, עריקים ופעילים דרום קוריאנים אחרים שלחו אל צפון קוריאנים, כרזות נגד המשטר שלהם, בדרך כלל עם בלונים או בבקבוקים שהושטו בנהרות לאורך הגבול.

בנוסף, גם היו כאלה ששלחו אוכל, תרופות, כסף, מכשירי רדיו וסוג של טאבלטים המכילים תכניות חדשות ודרמות דרום קוריאניות.

לאחרונה, החל כעס רב מצד צפון קוריאה על כך, ובשל לשפר את היחסים עם שכנתה, דרום קוריאה העבירה אתמול (שני) חוק האוסר על פיזור של חומרים מודפסים, סחורות, כסף ושאר פריטים בעלי ערך לאורך הגבול.

האיסור ייכנס לתוקף בעוד שלושה חודשים, ומי שיפר אותו יעמוד בפני שלוש שנות מאסר בפועל או קנס של 30 מיליון וואן, שהם 27,400 דולר.

החוק עבר למרות ביקורת של ארגוני זכויות אדם ועריקים ומאמצי האופוזיציה לחסום את החקיקה של מפלגת השלטון של הנשיא מון ג'ה-אין, המעוניין לשפר את הקשרים. "מנסים להפוך את דבריה של קים יו ג'ונג לחוק", אמר טאי יונג-הו, חבר פרלמנט מהאופוזיציה ודיפלומט צפון קוריאני לשעבר.

"שליחת העברות כספים למשפחות בצפון קוריאה הפכה לפשע, וזכויותיהן לקבל מידע מבחוץ נשללות", אמר הפעיל שין הי-סוק. "הפייסנות הזו רק עשויה לזמן פרובוקציות ודרישות צפון קוריאניות נוספות". מנגד, משרד האיחוד הדרום קוריאני, האחראי על היחסים עם הצפון הגיב, כי החוק הוא "מאמץ מינימלי להגנה על חייהם וביטחונם של תושבי אזור הגבול".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/08/2023 23:24

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://accounts.binance.com/pt-PT/register?ref=W0BCQMF1

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x