xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עצוב: שחיינית מקצועית בת 12 בלבד וויתרה על חלומה בגלל אלרגיה למים | צפו

ילדה בת 12, שהייתה שחיינית ושאפה להפוך למתחרה אולימפית בתחום, נאלצה לוותר את החלום בעקבות האלרגיה, שיכולה אף לגרום למותה גם כאשר היא מתקלחת; "זה כואב וממש קשה לה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

דניאל מקריבן, תלמידת בת ספר בת 12, שהתאמנה בשחייה, נאלצה לגדוע את החלום עקב מחלה שסובלים ממנה רק 100 אנשים בכל העולם – אלרגיה למים. 

המחלה הנדירה שלה יכולה אף לגרום לה למוות אם אפילו תתקלח או טבילה קטנה באמבטיה. התגובה האלרגית שלה מתפרצת מיד אחרי כל מגע עם טיפות מים, אפילו זיעה ודמעות, כך לפי הדיווח בתקשורת העולמית.

שחיינית מלואיזיאנה, ארה"ב, אובחנה במהלך השנה האחרונה כחולה באורטיקריה אקווגנית, מצב נדיר של אלרגיה חריפה לטיפות מים.

בהתחלה היא החלה לפתח פריחה מגרדת בכל פעם שהיא באה במגע עם מים, אך עם החמרת המחלה, היא החלה לסבול גם מתופעת של אנפילקסיס, כלומר הלם אנפילקטי שנגרם כתוצאה מתגובה אלרגית קיצונית ועלול לגרום למוות. 

כדי למנוע תגובה חריפה של האלרגיה, מקריבן צריכה להסתובב באופן קבוע עם מזרק אפיפן, המשמש להזרקת כמות מדודה של אדרנלין במקרה של תגובה אלרגית קיצונית. 

אמה של מקריבן, סארי בת ה-39, אמרה: "זה כואב וממש קשה לה. היא אהבה לשחות בערב והיא הייתה עצובה מאוד כאשר היא גילתה שהיא לא תוכל להמשיך את התחביב שלה יחד עם חברותיה. במידה ומים יגעו בעורה, או חמור מכך – יכנסו אל גופה פנימה, החיים שלה יכולים להיות בסכנה". 

"ככל הנראה זו מחלה שמתפתחת בגיל ההתבגרות, אך היא כל כך נדירה, כך שאף אחד כמעט ולא יודע לטפל בה", סיפרה סארי. לאורך כל חייה, דניאל תאלץ לנטול מידי יום מנה של אנטי היסטמינים ובאופן תמידי".

בנוסף לכך, מקריבן לא תוכל לבצע כל מאמץ גופני מחשש שהזיעה שלה תגרום להתפרצות האלרגיה. "עכשיו אנחנו רק מקווה שהמחלה לא תחמיר עם הזמן, אנחנו מפחדים מהגרוע מכל", אמרה אמה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x