xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עורך דין דיני משפחה- מתי כדאי לפנות לשירותיו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

ישנם לא מעט מקרים אשר דורשים את שירותיו של עורך דין דיני משפחה, כאשר המקרים הקלאסיים ביותר הם המקרים אשר נוגעים לגירושין בין בני זוג וכן לתהליך של עריכת צוואות. מדובר על נושאים מסועפים ומורכבים מבחינה משפטית אשר ללא ספק דורשים סיוע של איש מקצוע אשר מכיר היטב את החוקים והעולם המשפטי הנוגעים לנושאים הללו. עורך דין דיני משפחה הוא איש המקצוע הנכון לפנות אליו במקרה של גירושין העומדים על הפרק או במקרים הנוגעים לירושות וצוואות.

תהליך גירושין ועורך דין דיני משפחה

במדינת ישראל, יש לדין הדתי מעמד מיוחד בענייני משפחה ועל כן, כל מה שקשור לתחום נישואין וגירושין יש לדין הדתי מעמד עליון. במדינת ישראל ניתן להינשא ולהתגרש רק בבית דין דתי, כל אדם על פי ההשתייכות הדתית שלו ובני זוג מדתות שונות אינם יכולים להינשא בישראל. בני זוג אשר מעוניינים בנישואים אזרחיים יכולים לבחור להינשא מחוץ לישראל ולקבל אישור רשמי מהרשויות בארץ לנישואין שלהם. בנוגע לגירושין במקרה הזה, גם אם בני זוג נישאו באופן אזרחי הם יוכלו להתגרש בארץ רק על פי הדין הדתי.

בשל העובדה כי בישראל בלתי אפשרי להתחתן בנישואים אזרחיים, הרי שבכדי להעניק מענה לזוגות אשר חיים יחד ואינם יכולים להינשא על פי הדין הדתי במדינת ישראל, הרי שבמהלך השנים התפתח מוסד הידועים בציבור. מוסד זה מאפשר להנות מכל ההיבטים המשפטיים של נישואין. כיום המצב המשפטי מאפשר להכיר בזוגות כידועים בציבור בהתקיים מספר תנאים המעידים על כך שהם מנהלים משק בית משותף וגרים תחת קורת גג אחת. חשוב לציין כי הפסיקה בנושא זה גמישה ומשתנה ממקרה למקרה. לידועים בציבור יהיו את כל החובות והזכויות שיהיו לזוגות נשואים אך יחד עם זאת יהיו נושאים מעטים שבהם ההכרה בידועים בציבור לא תהיה מלאה.

גירושין הם מקרה נפוץ מאוד בתקופתנו. על פי הסטטיסטיקה הרווחת, אחד מכל שלושה זוגות בישראל מתגרש. הליך הגירושין הוא הליך מורכב שיש לו השלכות רוחביות גם לאחר ההליך. מעבר לעניין הפורמלי של הגירושין עצמם, ישנן החלטות שונות שצריכות להתקבל בעניין המשמורת על הילדים המשותפים, חלוקת הרכוש, תשלום דמי מזונות ועוד. כל אלה מהווים חלק בלתי נפרד מהליך גירושין.

הליך גירושין מתחיל למעשה בהחלטה של זוג להפריד כוחות ו-"לפרק את החבילה". כבר בשלב הזה מומלץ מאוד לבחור עורך דין גירושין מומלץ אשר יסייע לבני הזוג במשותף או לכל אחד מהם בנפרד להבין את האפשרויות העומדות בפניהם ואת ההשלכות של כל החלטה. מעבר לכך הוא יעניק להם מידע על ההליך ויציג ליווי משפטי מקיף ומקצועי בכל שלב ושלב בהליך הגירושין. בעניין זה, כל החלטה שתתקבל הינה הרת גורל ובעלת משמעויות להמשך. מסיבה זו, רצוי להיוועץ בבעל מקצוע ולא לקבל החלטות על דעת עצמכם.

לאיזה מוסד מגישים תביעת גירושין?

חשוב מאוד לדעת כי סביב הליך גירושין וסביב תחומי משפחה נוספים יש לבית הדין הרבני סמכות מקבילה לזו של בית המשפט לענייני משפחה ועל כן, לבני הזוג קיימת בחירה לגבי המוסד שינהל כל הליך. המוסד הראשון שמובאת אליו בקשה לדיון הוא יהיה זה שידון בעניין ועל כן לא פעם נוצר מצב של מרוץ סמכויות שבו לכל אחד מבני הזוג יש אינטרס למהר ולהגיש תביעה למוסד שלדעתו ייטיב איתו. בעוד שבתביעות מסויימות הסמכות של בית הדין הרבני ובית משפט לענייני משפחה הינה סמכות מקבילה, הרי שתביעת הגיטין תוגש אך ורק לבית הדין הרבני שלו הסמכות הבלעדית לדון בה.

ירושות וצוואות

ירושה היא למעשה העברת רכוש בין דורית. רכוש הינו כל נכס שהמנוח צבר במהלך חיו ובכוונתו להעביר ליורשיו: כסף, מיטלטלין, מקרקעין, זכויות, אופציות, מניות ועוד.

ככל והמנוח הותיר אחריו צוואה, הרי שהעיזבון יחולק בהתאם לצוואתו. מנגד, ככל והמנוח לא הותיר אחיו צוואה, בן הזוג שנותר בחיים יקבל מחצית מהעיזבון ויתר היורשים, ילדי המנוח, יחלקו בניהם את מחצית העיזבון הנותרת.

במקרה בו המנוח לא הותיר אחריו ילדים או בן זוג, חלוקת הירושה תבוצע על פי סדר מוגדר בין קרוביו של הנפטר. כל אדם שמבקש את העיזבון צריך להגיש בקשה לרשם לענייני הירושה, הן במקרה שקיימת צוואה (תוגש בקשה למתן צו קיום צוואה) ובין אם לא (תוגש בקשה לצו ירושה).

אם הנפטר כאמור הותיר צוואה, הרי שבה הוא מסדיר לאילו גורמים ואנשים הוא מוריש את הרכוש שצבר לאחר פטירתו ובאיזה אופן. את הצוואה יש להגיש בלשכת הרשם לענייני ירושה. קיימת אפשרות להתנגד באופן משפטי לצוואה בפרק זמן ספציפי אשר נקבע מראש. עורך דין צוואות וירושות הוא עורך דין שחשוב מאוד לפנות אליו בכל מקרה שבו יש צורך לערוך צוואה, להגיש צוואה לרשם בכדי להוציאה לפועל, להגיש התנגדות לצוואה ועוד.

בהיבט זה, ישנן עילות התנגדות המצויינות בחוק. בנוסף, קיימת פסיקה חשובה בתחום. המכנה המשותף לעילות ההתנגדות הינה פגם ברצון המצווה. פגם זה יכול להיגרם מהפעלת לחץ פסול, חוסר כשרות משפטית, השפעה בלתי הוגנת, יצירת יחסי תלות, פגיעה בשיקול הדעת ויכולת קבלת ההחלטות של המצווה, מעורבות בעריכת הצוואה, כפייה, הטעייה ועוד.

הנה כי כן, ישנה חשיבות לכך שהצוואה תשקף את רצון המצווה ותיערך באופן שימנע כל ניסיון לערער עליה. הגשת התנגדות כרוכה בעלויות ומעבר לכך קיים גם מחיר רגשי שבעלי הדין משלמים – סכסוך בין היורשים.

רצוי להיוועץ בעו"ד הבקיא בתחום על מנת לבחון האם ניתן להתנגד לצוואה במקרה הספציפי שלפניו, תוך בחינת עילות ההתנגדות השונות הדין ובפסיקה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron