xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עוגות עם פירות שתמיד יוצאות טעימות ונימוחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם שומעים את צמד המילים ״עוגת פירות״?

האם אתם מריחים את עוגת התפוזים של סבתא? כמעט טועמים את פאי התפוחים המתוק-מתוק שהייתם אוכלים עם אמא בקפולסקי? או שאולי, אתם מיד נזכרים באכזבה שהציפה אתכם כילדים כשלקחתם ביס מעוגה בחושה, ונתקלתם בפנים בחתיכות שזיף במקום שוקולד? 

למה בכלל לשים פירות בעוגה?

יש מי שעוגות פירות לא לטעמו כלל. ויש מי שאוהבים עוגות פירות מכל הסוגים והמינים, מגוון הפירות הנהדרים שהעניק לנו הטבע מאפשר ליצור עוגות בכל כך הרבה טעמים, מרקמים וצבעים שייתנו מענה לכל חשק ותאווה שיש לכם. יתרה מזאת, פירות מכילים לחות טבעית שיוצרת עוגות בחושות נימוחות ורכות להפליא. הטעמים העדינים שלהם לא משתלטים על העוגה ויכולים להקנות לה מתיקות נעימה או חמצמצות מרעננת ללא מאמץ. 

ולאופים שבינינו – הפירות הם חומר גלם זמין, זול ומגוון ובמתכונים שונים ניתן להחליף בין הפירות וליצור טעמים חדשים ללא מאמץ. זה גם פתרון מצוין לפירות ישנים שהתרככו, אך הם עדיין טובים לאכילה. במקום לזרוק אותם – הכינו עוגה בחושה זריזה וזרקו אותם פנימה. 

בקיצור, גם אם אתם חושבים שאתם לא אוהבים עוגות פירות – אל תגידו ׳לא׳ לפני שתטעמו אותן. יכול להיות שתופתעו!

הקלאסית: עוגת בננות 

הבננה היא אחד הפירות האהובים ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד: טעמה מתוק, אך לא מדי. אין לה חרצן או גלעינים, והיא מגיעה באריזה אישית ונוחה לקילוף מתנת הטבע (והביות החקלאי, אם להודות על האמת). בננה משתלבת באופן נפלא עם טעמים דומיננטיים כמו שוקולד, טופי או חמאת בוטנים והיא מהווה חומר גלם נוח ביותר לשימוש כיוון שאין צורך לטחון או לגרד אותה – מעיכה קלה במזלג תספיק. אומנם ניתן למצוא בננות על המדפים בכל עונות השנה אך החורף מחמיא להן במיוחד, כך שאין כמו עוגת בננות בחושה, חמה היישר מהתנור, כדי לחמם לנו את הבטן ואת הלב כשהגשם דופק על החלון בחוץ. 

האירופאית: פאי תפוחים

אין מנחם יותר מפאי תפוחים חם, במיוחד אם הוא מוגש בליווי קצפת או גלידת וניל. פאי תפוחים קלאסי משלב בתוכו מתיקות עדינה עם מעט חמצמצות (במיוחד אם משתמשים בתפוחי גרנד סמית, שהם הפופולריים ביותר לצורך זה). השילוב של הקלתית הפריכה עם הרכות של התפוחים האפויים הוא כל מה שטוב בעוגת פירות. אם בא לכם להשתדרג, נסו לבחור בטארט טאטן, שהוא הגרסה הצרפתית של פאי התפוחים הקלאסי. מדובר בפאי תפוחים הפוך עם שכבה מענגת של סוכר מקורמל מלמעלה.

היפהפייה: עוגת גבינה ופירות יער

המושג ״פירות יער״ הוא שם כולל למגוון של פירות קיץ שגדלים, ניחשתם נכון, ביער. במשפחת פירות היער כלולות החמוציות, האוכמניות, הדומדמניות, הפטל ועוד. טעמם, שנע בין מתוק לחמצמץ, נוטה להיות דומיננטי מאד, והם מתאפיינים בגוונים עזים וסוערים של אדום וסגול. שילוב פירות יער בעוגות מקנה להן מראה מפואר ושובה עין יחד עם טעם עשיר ורענן. 

אומנם הם יכולים להשתלב מצוין בעוגה בחושה, אך אם היינו חייבים לבחור היינו בוחרים דווקא בעוגת גבינה ופירות יער, שהיא בדרך כלל לא רק טעימה אלא גם בין העוגות היפות ביותר על המדף.  כדאי לבחור בפירות חמצמצים כמו פטל או אוכמניות, כדי שיאזנו את הטעמים המתוקים של העוגה.

הנוסטלגית: עוגת טורט תפוזים

עם כל הכבוד למגוון העוגות המהמם שמציעות לנו המאפיות, לפעמים בא לנו סתם לשבת על כוס תה עם נענע לצד עוגה ביתית פשוטה. במקרה כזה, אנחנו ממליצים על אחת העוגות הקלאסיות והעל זמניות ביותר – עוגת טורט תפוזים. יש המכירים אותה כעוגת מיץ תפוזים או עוגת מסקוצ׳ה, אך מדובר באותו דבר: עוגה בחושה, נימוחה ואוורירית בריח של פעם ובמרקם של ענן. הכיף בעוגת התפוזים הוא שהיא אהובה על כולם ועם זאת פשוטה להכנה ואף פעם אינה מאכזבת. כיוון שהיא אינה מורכבת תוכלו לשחק בקלות עם הטעמים שלה: ניתן להוסיף מיץ או גרידת לימון, להחליף את התפוזים בפירות הדר אחרים או לשלב שבבי קוקוס המחמיאים במיוחד לטעם התפוזי ולמרקם הספוגי של העוגה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x