xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עדות נוספת על אפליה בשורות גל"צ

אחרי ציוצו של עמית סגל פרשן בכיר בחדשות 12, עדות נוספת שלוקחת אותנו אל מאחורי הקלעים של ועדת הקבלה בגל"צ. העיתונאי אמנון לוי פרשן ומגיש בחדשות 13 צייץ בטוויטר ‏"עברתי מבחן ידע ולא היתה לי אף שגיאה. למרות זאת אפילו לא זומנתי לראיון ונדחתי על הסף."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

כולנו זוכרים את קרב הציוצים נטול הכפפות שהתרחש בין עיתונאי חדשות 12 עמית סגל לעו"ד יוסי עבאדי, לשעבר מנהל מחלקת החדשות בגלי צה"ל וחבר בוועדת הקבלה שלה. הכל החל כאשר עמית סגל טען כי עבאדי הוא חלק מקבוצה "שחינכה דורות בגל"צ לייצר תקשורת מוטה", "מזל שהם כבר לא קובעים" הוסיף.

עבאדי מיהר והגיב: "עמית, קיבלתי אותך לגל"צ אף שהיית עיתונאי עם דעה כי אני חסיד של פלורליזם. לכן גם ייצגתי בפומבי את ערוץ 20. לאכזבתי הפכת לדובר עם דעה. אני צופה בך כדי לדעת מה נתניהו רוצה להדליף. אין לך ערך מוסף מעבר לכך."

סגל, השיב: "תיקון קל: לא ייצגת את ערוץ 20 בשם הפלורליזם אלא עבור בצע כסף. אתה חתום על מכתב מחפיר שבו הצעת – והצלחת – לסתום את הפה לתוכניות ביקורתיות על פוליטיקאים כולל זו שלי ושל נדב פרי כדי להקים ערוץ שיהיה ״מייצג נאמן״ של הפוליטיקאים. קרנף".

ברשת החברתית טוויטר נחשפנו לעדות נוספת של העיתונאי ומגיש הטלוויזיה של חדשות 13 אמנון לוי, צפו בעימות המשורשר בינו לבין עו"ד יוסי עבאדי בטוויטר.

אמנון לוי כתב. "‏הכתבה החשובה במקור ראשון על גל"צ הזכירה לי איך אחרי צבא ניסיתי להתקבל לקורס שיועד לסטודנטים. עברתי מבחן ידע ולא היתה לי אף שגיאה. למרות זאת אפילו לא זומנתי לראיון ונדחתי על הסף. לימים בקשתי מבכיר בגל"צ שיברר לי למה. הוא חזר עם התשובה: היית אובר קוולפיי. אם לא היה עצוב הייתי צוחק."

עבאדי הגיב: "‏‎אמנון, ניסית להתקבל לגלצ בשנת 1983 (כבן 26) לאחר שכבר היית דובר מפ״ם ועוזר פרלמנטרי. בגל"צ לא קיבלו כמדיניות בעלי תפקיד במפלגה פוליטית כדי להימנע מטענות להטיה פוליטית. לא בכוונה יצאת מברך."

אמנון לוי לא נשאר חייב והגיב: "‏‎אבל את דובר רץ שניגש איתי למבחן קיבלת. מעניין."

עבאדי הגיב: "‏‎זאב חספר לא היה עוזר פרלמנטרי ולא שלח חברי כנסת שישתדלו כדי שיתקבל לגל"צ. לא ידוע לי אם היה דובר."

אמנון לוי הגיב: "‏‎היה דובר רץ ועוזר של שולמית אלוני בדיוק כמו שאני הייתי עוזר של חייקה גרוסמן. והאם אתה רומז שאני שלחתי חברי כנסת אליכם? באמת לשם התדרדרת?"

עבאדי הגיב: "‏‎פנה אליי חבר כנסת וביקש שתתקבל לגל"צ."

אמנון לוי הגיב: "‏‎כמה נוח להמציא עכשיו ח"כ כזה עכשיו. הייתי צריך להיות אדיוט לשלוח ח"כ ממפם בימי ממשלת הליכוד להשתדל עבורי. אתב מבייש את עצמך עם הטיעון המביך הזה."

עבאדי הגיב: "‏‎גם אז חשבתי שזה אדיוטי מצידך שחבר כנסת פונה לבקש דבר כזה."

אמנון לוי הגיב: "‏‎יוסי אני מקווה בשבילך שיום יבוא ותוכל לקחת אחריות על מה שעוללתם שם בגל"צ לצעירים רבים מזרחים דתיים מהפריפריה שנעלתם בפניהם את הדלת. ואל תגיד לי שגם אתה מזרחי כי אפילו אתה מסוגל ליותר."

תגובתו של יוסי עבאדי כנגד הטענות שהועלו נגדו: "במשך השנים שהייתי מעורב בכך, גל"צ הקפידה על מיון מקצועי וחסר פניות, שבחר על פי כישורים והתאמה לתפקידים, בשאיפה מתמדת לשלב מלש"בים מהפריפריה וממגזרים שונים. על הכתבים בתחנה נאסר אז להביע עמדה פוליטית בשידור או בפומבי. בהתאם גם לא התקבלו לגל"צ מלש"בים אשר הביעו במיון עמדה פוליטית, מכל הצדדים, למעט במקרה אחד."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x