xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: אב מכר את בנו תמורת 30,000 דולר באינטרנט לאחר שהנגיף איבד לו את מקום עבודתו; בנוסף הוא קיבל תכשיטים מזהב

אדם בסין מכר את בנו שזה עתה נולד תמורת 30,000 דולר לאשה שהכיר ברשת לאחר שאיבד את עבודתו, לאבא יש כבר שני בנים, והוא אמר בחקירה כי הוא עמד "בפני לחץ כספי עצום בגלל אובדן העבודה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אבא ובן בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay
אבא ובן בסין אילוסטרציה: צילום Pixabay

לטענתו, הוא שכנע את אשתו ההרה להסכים לעסקה הבלתי חוקית לפני שסחר עם תינוקו בן ה-40 יום לאישה שתוארה כ"מיואשת לילד".

המקרה נחשף ביום שני על ידי אתר החדשות הסיני Anhui Net , שקיבל את הידיעה תחנת המשטרה ברכבת המקומית. על פי הדיווח, העסקה הבלתי חוקית התגלתה לאחר שהקונה הנאשמת, המכונה בשם משפחתה שו, משכה את תשומת ליבה של המשטרה כשנסעה ברכבת עם התינוק ב-30 באוקטובר.

גב' שו נסעה ממחוז ג'יאנג'ן שבפרובינציית סצ'ואן שבדרום מערב סין – שם מתגוררים הוריו הביולוגיים של התינוק – לביתה שבמחוז הואושאן שבמחוז אנחוי שבמזרח סין. היא התבקשה לרדת מהרכבת בעיר חפיי לחקירה לאחר ששוטרים מצאו כי היא מתנהגת בצורה חשודה.

גב' שו אמרה בתחילה למשטרה כי היא אימצה את התינוק. אך לאחר חקירה נוספת, הודתה כי שילמה 'דמי תזונה' כביכול בתמורה לילד. משטרת תחנת הרכבת פתחה מיד בחקירה וחקרה את הוריו הביולוגיים של התינוק ב-3 בנובמבר. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

לאחר החקירה, המשטרה גילתה כי אבי התינוק, מר ליו, ואמו, גב' ג'אנג, היו מהגרי עבודה. לבני הזוג יש כבר שני בנים, בני שבע ושנתיים, כאשר על פי החשד גב' ג'אנג נכנסה להריון בתחילת השנה ונאלצה להפסיק לעבוד.

מהמשטרה נמסר כי מר ליו לא הצליח למצוא עבודה בגלל מגיפת נגיף הקורונה והתקשה להמשיך לשלם את המשכנתא ולהחזיק את רכבו. האב לעתיד רצה לכאורה להפחית את הנטל הכלכלי של המשפחה באמצעות מכירת ילדו.

לאחר ששכנע את אשתו ההרה כי המהלך הוא רעיון טוב, פנה מר ליו ללקוח הפוטנציאלי הראשון שלו, אישה עם שלוש בנות שרצתה להביא לעולם בן אך לא הצליחה.

הקונה לעתיד, גב' וו, הסכימה לשלם למר ליו 100,000 יואן (18,000 דולר) לאחר שבדיקת אולטרסאונד אישרה כי אשתו של מר ליו נושאת בן. היא אפילו עזרה לגברת ג'אנג ללדת.

העסקה התבטלה כשהקונה הפוטנציאלית לא הצליחה לרשום את זהות התינוק במשרד הפנים המקומי מכיוון שהוא לא היה הילד הביולוגי שלה.

אז פנה האבא ללקוחה נוספת המעוניינת, גב' שו, בת 43, שגם השתוקקה להביא תינוק אך לא הצליחה להביא, המשטרה אמרה כי גב' שו היתה כל כך להוטה לקחת את בנו של האבא המוכר הביתה עד שהיא מכרה את ביתה כדי להשיג מספיק מזומנים ברגע שהיא הכירה אותו דרך האינטרנט.

לאחר מכן נסעה יותר מ-1,412 ק"מ (877 מייל) לעיר הולדתו של האבא כדי לפגוש את המשפחה, לה נתנה 163,000 יואן (30,000 דולר), שרשרת זהב וצמיד זהב בתמורה לילד.

מר ליו, אשתו גב' ג'אנג והקונה החשודה גב' שו, נמצאים כעת במעצר בחשד לסחר בילדים. התיק עדיין נמצא תחת חקירה נוספת. על פי החוק הסיני, כל מי שנמצא אשם בסחר ובמכירת ילדים יכול להיכלא למשך חמש עד עשר שנים, אך ניתן להוציא גם מאסרי עולם או עונשי מוות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x