xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו על החזרת אורון שאול והדר גולדין: "כשאנו מזהים חלון הזדמנות אנו מוכנים לתת לו סיכוי"

ראש הממשלה התייחס לביקרות בטקס האזכרה הממלכתי לחללי המבצע צוק איתן. הטקס נערך בפעם הראשונה ללא קהל וללא בני המשפחות השכולות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

טקס האזכרה הממלכתי, נערך כל שנה ונמצאים בו נשיא המדינה וראש הממשלה שר הביטחון והרמטכ"ל. אך הפעם, בגלל הקורונה נתניהו לא הגיע, ונאומו הוקלט מראש.

בנאומו התייחס ראש הממשלה לאורן שאול והדר גולדין: "חיילינו יצאו למלחמה על הבית ונחלצו לטובת יישובי הדרום שחטפו טילים, הם פעלו נגד תשתיות טרור והשתלטו על מנהרות, הם הכריעו מחבלים והנחיתו מהלומה קשה מאוד על מבקשי נפשנו. אילו אויבנו היו יודעים מה יהיו ההשלכות למעשיהם, אין לי ספק שהם היו מחזירים את הגלגל אחורה. החיילים בחזית פעלו למען העורף המותקף, והעורף עטף באהבה את שליחיו בחזית."

"אנו מאחלים רפואה שלמה לכל פצועי המערכה ואנו מוסיפים לפעול להשבתם של אורון שאול והדר גולדין, וכמותם גם אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. כשאנו מזהים חלון הזדמנות אנו מוכנים לתת לו סיכוי" נתניהו הדגיש

גם שר הביטחון התייחס לחיילים שעוד לא שבו: "המערכה הזו לא הסתיימה ולא תסתיים, עד שנשיב את בנינו שנותרו בעזה – אורון שאול, הדר גולדין והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד"

"קשה לקיים את הטקס הזה שכל כולו מבוסס על הרצון לשבת אתכן, משפחות יקרות", אמר הנשיא ריבלין בפתח דבריו. "קשה עלינו המרחק, ואף על פי כן אנו שומעים אתכן – ואתן אותנו. אנחנו יחד דרך המסכים בתוך הלבבות. 6 שנים חלפו מאז תמו 50 ימי מבצע צוק איתן, 6 שנים בהן לא מש מלבבכם זכרם של אהוביכם, אהובינו".

נציג המשפחות שכן שהה במקום, אילן שגיא, אביו של ארז ז"ל שנפל במבצע, מתח ביקורת על אי השבתם מעזה של אורון שאול והדר גולדין: "לפני הקדיש, אני רוצה להזכיר את אורון שאול והדר גולדין שעדיין לא חזרו מהמלחמה, ולא קוים בהם הפסוק 'ושבו בנים לגבולם'". משפחת גולדין קיימה מחאה מחוץ להיכל הזיכרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x