xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשלל החשד לטרור; הכומר שנורה פעמיים מחוץ לכנסייה היוונית בעיר ליון, ניהל רומן עם אישה שבעלה ירה בכומר

כומר נורה פעמיים והושאר לדמם למוות מחוץ לכנסייה היוונית האורתודוקסית בליון על ידי בעל כועס שאשתו ניהלה עם הכומר רומן, הבעל לא האמין שהכומר יתעורר, ונשאר בבית כאילו לא קרה כלום, אך הכומר התעורר וסיפר לחוקרים מי ירה בו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

כומר שנורה פעמיים מחוץ לכנסייה היוונית האורתודוכסית שלו בליון היה קורבן של בעל כועס שאשתו ניהלה איתו רומן, ניקולאוס קקבלקיס, אב לשניים בן 52, נחשב בתחילה כקורבן טרור אסלאמי בצרפת לאחר שהותקף ברובה ציד ב-31 באוקטובר.

אך הכומר קקבלקיס התעורר מהתרדמת בו היה, ואמר לבלשים כי האיש שניסה לרצוח אותו היה 'יריב אהבה'. ניקולה ז'קט, התובע בליון, אמר בהצהרה שפורסמה ביום שבת כי התוקף "מתגלה כבעלה של אישה שניהלה רומן עם הקורבן".

מאז נפתחה חקירה ל"ניסיון רצח", ואשתו של החשוד שנעצר נמצאת גם היא במעצר, כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי. התוקף זוהה כגבר בן 40 בעל אזרחות גרוזינית המתגורר בסמוך לכנסייה היוונית האורתודוכסית ברובע השביעי של ליון.

הוא הודה שירה לעברו של האב קקבלקיס בזמן שהוא נעל את כנסייתו, ואז השאיר את הכומר לדמם למוות, החשוד רץ לביתו הסמוך, והאמין שהוא אולי יצא מהפשע נקי, עד שהאב קקבלקיס החלים בניגוד לתחזיות הרופאים, החשוד נעצר בביתו ביום שישי ועכשיו הודה 'הודאה מלאה', אמר ז'קט. אשתו נעצרה במקביל, הוסיף. הכומר הוא אזרח יוון שהיה כומר בליון בעשור האחרון, התפטר מתפקידו לפני חודש, אך עדיין המשיך להגיע לכנסייה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x