xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נשיא טורקמניסטן טוען: מצאתי תרופה לקורונה

גורבנגולי ברדימוחמדוב טוען כי שורש השוש הקירח, או הליקריש, יכול לרפא את מחלת הקורונה; "אפילו כמות קטנה של החומר יכולה למנוע את המחלה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האם לא נצטרך חיסון נגד הקורונה, בעקבות תרופה נגד הנגיף? גורבנגולי ברדימוחמדוב אומר שכן. בראיון לרשת הטלוויזיה הממלכתית, טוען נשיא טורקמניסטן, כי שורש השוש הקירח או הליקריש, יכול לרפא את מחלת הקורונה.

"מדענים מכל מדינות העולם מחפשים תרופה אפקטיבית למחלת הקורונה, מבצעים מחקרים שונים ואחד מהם צריך להיות סביב סגולותיו של שורש השוש הקירח", אמר ברדימוחמדוב, שהוא גם רוקח בהכשרתו.

"השוש הקירח יכול למנוע מהקורונה להתפתח. אפילו ריכוז חלש של הצמח במים יכול לנטרל את כל השפעות הקורונה", הוא הוסיף. הנשיא ציין כי הורה לאקדמיה המדעית הלאומית להתחיל לפתח תרופה: "לטורקמניסטן יש כמות מספקת של שורש השוש הקירח על מנת לבצע כל מחקר שדרוש בנושא".

טורקמניסטן היא המדינה היחידה בעולם הטוענת כי נגיף הקורונה מעולם לא הגיע לשטחה. בנוסף, באפריל נודע כי השימוש במונח "קורונה" או "מגיפה" נאסר על כלי התקשורת במדינה, כך על פי התקשורת העולמית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
14/05/2023 14:43

After reading your article, I have some doubts about gate.io. I don't know if you're free? I would like to consult with you. thank you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x