xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

משפחת המלוכה לא הניחה זר בשם הארי למרות שביקש: הארי הניח לבדו

מאז שהנסיך הארי עזב את משפחת המלוכה, בארמון לא עושים לו חיים קלים, והיום הוא ביקר בקברים לכבוד יום הזיכרון הממלכתי, בעקבות סירוב מצד המשפחה להניח במקומו בטקס הרשמי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בית קברות לחיילים אילוסטרציה: צילום Pixabay
בית קברות לחיילים אילוסטרציה: צילום Pixabay

מאז שעזבו בחודש אפריל האחרון, לא מעט דרמות וכותרות הופצו על הנסיך הארי ומייגן, היום התרחשה עוד אחת כזאת. הנסיך הארי ביקש מבני משפחתו להניח בשמו זר בטקס יום הזיכרון הממלכתי, שמתקיים כל שנה בסנוטאף של לונדון.

משפחת המלוכה הגיעו אתמול לאנדרטה, ולאחר שערכו את הטקס, הניחו בזה אחר זה זרים לזכרם של חללי מערכות בריטניה, אבל את הזר של הארי, סרבו להניח.

הארי כמובן נעלב, ועל פי דיווח של הטיימס נעצב אפילו יותר כשגילה שהמלכה אפילו לא שמעה על בקשתו. אבל אז הוא ואשתו מייגן החליטו לציין את היום החשוב בדרך אחרת. הלכו לבית הקברות הצבאי בלוס אנג'לס, והניחו זרים לזכרם של החיילים.

הארי ומייגן היו בבית הקברות לבדם, אבל יחד איתם הגיעו צוות צילום שתיעדו את האירוע ומסרו הודעה בשמם: "עבור כל אלו ששירתו, ועדיין משרתים. תודה לכם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
09/05/2023 17:55

Your article made me suddenly realize that I am writing a thesis on gate.io. After reading your article, I have a different way of thinking, thank you. However, I still have some doubts, can you help me? Thanks.

08/02/2024 13:07

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://www.binance.info/sl/join?ref=GJY4VW8W

07/04/2024 06:15

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x