xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ניצולי שואה הגיעו לתמוך בנתניהו שכמעט בכה מהתרגשות, מפגן תמיכה מרשים

חה"כ שלמה קרעי (ליכוד) אמר בפתח בית המשפט המחוזי: "כולנו יחד איתך, סיעת הליכוד והמחנה הלאומי כולו, אדוני ראש הממשלה נתניהו, על ספסל הנאשמים. ניצחנו את המערכה הראשונה, על אפם ועל חמתם אתה ראש הממשלה שלנו. ננצח בעזרת השם גם את המערכה הזו."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

‏ניצולי השואה שבאו לחזק את נתניהו ריגשו אותו עד דמעות. אסתי ליבר "מתפללים עליך כמו ביער שהייתי עם אחות פצועה והיא הבריאה והגיעה ארצה. היום אני מתפללת בשבילך שתצא מזה העם אוהב אותך והצביע 5 פעמים בשבילך".

לצד מאות תומכי נתניהו היום מול בית המשפט, התייצבו מאות מתנגדי נתניהו, אך ניצולי השואה שברו את לב נתניהו, שכמעט בכה מהתרגשות.

תומכי נתניהו, צילום אליהו וקנין

ח"כ שלמה קרעי, אמר בפתח בית המשפט המחוזי: "כולנו יחד איתך, סיעת הליכוד והמחנה הלאומי כולו, אדוני ראש הממשלה נתניהו, על ספסל הנאשמים. ניצחנו את המערכה הראשונה, על אפם ועל חמתם אתה ראש הממשלה שלנו. ננצח בעזרת השם גם את המערכה הזו."

ח"כ שלמה קרעי מחוץ לבית המשפט

בדקות האחרונות פרסם ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ תגובה לפתיחת משפטו של נתניהו: "כמו לכל אזרח, גם לראש הממשלה שמורה חזקת החפות, ואני בטוח שמערכת המשפט תקיים עימו משפט צדק. אני שב ומדגיש, שיש לחבריי ולי אמון מלא במערכת המשפט ואכיפת החוק. בעת הזו, אולי יותר מתמיד, עלינו לפעול כמדינה וכחברה למען אחדות ופיוס, עבור מדינת ישראל וכלל אזרחי ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x