xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נחתמה עסקה בין בית"ר ירושלים לבין השייח' מדובאי: חצי מהבעלות עוברת לשייח' ח'ליפה

מקורביו של השייח' מדובאי הודיעו כי השייח' ונציגי בית"ר ירושלים חתמו על הסכם שבמסגרתו יקבל השייח' חמד בן ח'ליפה בעלות של 50 אחוזים ממועדון בית"ר ירושלים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תושב אבו דאבי בלימוד השפה העברית אילוסטרציה
תושב אבו דאבי בלימוד השפה העברית אילוסטרציה

לטענת מקורבים לצדדים יש הסכמה כי יו"ר הקבוצה יהיה שחקן העבר, אלי אוחנה ואילו בנו של השייח', מוחמד חמד בן ח'ליפה, יהיה סגנו. כך דווח רועי קייס לראשונה בכאן 11.

כזכור ב-29 לנובמבר האחרון, מקורבי איש העסקים מדובאי, חמד בן ח'ליפה, אמרו ל'כאן חדשות' שעוד מוקדם לדעת לאן הדברים יתגלגלו בכל מה שקשור לבית"ר ירושלים. לדברי מקורביו, השיחה בין הבעלים הישראלי, משה חוגג, לאיש העסקים מדובאי עסקה בעיקר בפרויקטים הקשורים לטכנולוגיה וחדשנות שחוגג מעורב בהם, ‏במהלך השיחה עלה מצד חוגג הנושא של קבוצת הכדורגל והכניסה של איש העסקים מדובאי לשותפות.

חמד בן ח'ליפה הביע עקרונית תמיכה ועניין ביוזמה בגלל האימפקט שזה יעשה במישור החברתי. אותם מקורבים לאיש העסקים מדובאי אמרו אז כי מדובר בתהליך ארוך, וכי מוקדם להעלות ספקולציות ונדרשים עוד דיונים.

בחודש אוגוסט האחרון התראיין חמד בן ח'ליפה לכאן חדשות במשרדיו בדובאי. הוא אמר רגע אחרי ההכרזה הראשונית על הסכם נרמול היחסים: "לישראל יש הרבה טכנולוגיות וסקטורים בתחומים של טיפול רפואי, חלל וביטחון. הרשימה היא אינסופית. אני מאמין שיש המון הזדמנויות בישראל מבחינת עסקית. אנחנו למשל כבר מדברים שנתיים עם חברות ישראליות".

באתר ONE דווח, כי הבן של השייח, מוחמד, יהיה הנציג של המשפחה בהנהלת בית”ר וצפוי להגיע בשבועות הקרובים לביקור בישראל. הבעלים מדובאי ישקיע 300 מיליון ש"ח ל-10 שנים במועדון, כולל החזרת ההשקעה של הבעלים חוגג.

בן ח’ליפה הוא בן משפחת אל נהיאן, אחת משש המשפחות ששולטות באיחוד האמירויות, שהונה מוערך בכ-150 מיליארד דולר. כמו משה חוגג, גם הוא מעורב בעסקי הבלוקצ’יין והמטבעות הווירטואלים, ועל פי אתר האינטרנט שלו חזונו כולל פיתוח פרויקטים בינלאומיים עם דגש על אנרגיה חלופית ופרויקטים חינוכיים ברחבי העולם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/06/2023 12:09

Reading your article has greatly helped me, and I agree with you. But I still have some questions. Can you help me? I will pay attention to your answer. thank you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x