xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נחמיה רייבי ממליץ על אזור מגידו לכל מי שרוצה לעבור לצפון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

חבר המועצה אזורית מגידו ויועץ ראש המועצה אזורית מגידו לשעבר, נחמיה רייבי, ממליץ על אזור מגידו המושך אליו אנשים עקב חיי קהילה ותרבות עשירים, נוף כפרי, חינוך לילדים ושלווה שקשה למצוא באזורים רבים בישראל.

נחמיה רייבי מסביר כי אם אתם מחפשים את השקט ואיכות החיים בצפון ועדיין לשמור על מרחק סביר מהמרכז, אזור מגידו מומלץ לאנשים שמחפשים שלוות החיים.

עם כמעט 12 אלף תושבים הפזורים בקיבוצים ומושבים תחת מועצה אזורית מגידו, מה הסוד של המועצה המבוקשת בצפון? כל הפרטים בכתבה מאת נחמיה רייבי!

הון אנושי גבוה, אווירה ייחודית, לא צפופה והיסטורית – מגידו היא פנינת הצפון

נחמיה רייבי מציג את נופי איזור מגידו (יח"צ)

האזור הקרוי על שם העיר העתיקה מגידו מכיל בתוכו 13 יישובים מגובשים: קיבוצים, מושבים ומושבה.

אוכלוסיית מועצת מגידו מתקרבת ל 12 אלף תושבים עם שטחים פתוחים, היתרון הגדול ביותר באזור מגידו הוא השקט, השלווה ואיכות הסביבה ברמה הידועים ברמתם הגבוהה.

איכות החיים הזו מושכת אליה ישראלים בעלי הון אנושי גבוה המייצרים חיי קהילה שלווים, מגובשים וארץ ישראלים שלא ניתן למצוא במרבית האזורים בארץ ישראל.

מי שכיהן בעברו כיועץ לראש המועצה האזורית מגידו, חבר דירקטוריון בחברה הכלכלית מגידו וחבר העמותה העירונית לקידום רווחת תושבי מגידו, נחמיה רייבי, מספר על הסוד הגדול סביב אזור מגידו: "יישובי האזור בעלי היסטוריה וזיקה עוד טרם הקמת המדינה, שמה של העיר מנציח את העיר התיקה מגידו ויחד עם כל האווירה ההיסטורית, מגיעה גם האווירה הסביבתית עם חיים קהילתיים תוססים ומגובשים, אנשים ברמה גבוהה וגיבוש ישראלי ייחודי שלא ניתן לכמת בכסף, אך כן באיכות הגבוהה שבו".

יוקר מחיי והאורח חיים שלבים במרחב הביוספרי

המחייה באזור מגידו אינה יקרה, המחירים לבילוי ופנאי באזור סבירים ותואמים אזורי קיבוצים ומושבות ואף אם אתם מעוניינים לרכוש דירה בתוך מועצה אזורית מגידו או בסביבתה, במגידו קיים המרחב ביוספרי הוא אזור שבו חיים אנשים כחלק בלתי נפרד מהמערכת האקולוגית שסביבם. הוא כולל אזורים רגישים ואת המרחב הסובב אותם, על הפעילות האנושית וההתיישבותית שבו. באזור כזה מתקיימת שמירה על נופים, מערכות אקולוגיות, מגוון מינים ומשאבי טבע, אך במקביל מתקיים בו גם פיתוח בר-קיימא בכל תחומי החיים: כלכלה ותעסוקה, חקלאות, תשתיות, תיירות, שירותים קהילתיים, קהילה ודמוגרפיה. הבסיס לשילוב בין השימור והפיתוח הוא אותו "פיתוח בר-קיימא" ופירושו – פיתוח שאינו פוגע בבסיס המשאבים עליהם הוא נשען.

 גם תוכלו למצוא דילים טובים על דירות 5 ו 6 חדרים, במחירים זולים יותר בתוך שטחי טבע וסמוך לשטחי טבע ויערות קק"ל עם איכות חיים יותר נעימה מאזורים רבים במרכז כאשר במרחק שעת נסיעה לתל אביב ובאיכות סביבתית וחיים שלא ניתן למצוא במטרופולין הצפוף והסואן.

באזור מגידו עורכי דין ורואי חשבון לשירות תושבי האזור, יועצים עסקיים ועסקים לשיווק עסקים ותדמית.

נחמיה רייבי ממליץ לכם להגיע, להתרשם ולבדוק מחירים: "אזור מגידו הוא שילוב של אזור המורכב מקיבוצים ומושבות, עם שטחים פתוחים ללא הרגשת המחנק של המרכז. אזורים כאלו אמורים למשוך אליהם דירות יוקרה בלבד ואנשים בעלי יכולות כלכליות גבוהות בהרבה מהממוצע. למרות האיכות, המחירים סבירים בהחלט, השכר החודשי הממוצע לתושב שכיר באזור גבוה במקצת מהממוצע הארצי והאזור בורגני, ארץ ישראלי ומתאפשר למשפחות רבות".

הכתבה נכתבה ופורסמה על ידי מחלקת יחסי הציבור של חברת ניהול מוניטין – קידום ומיתוג באינטרנט.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x