xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מתנה מיוחדת למי שאוהבים – הפיכת תמונה לציור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

שוב מתקרבת יום ההולדת של בת הזוג.

בקרוב נחגוג יחד שנתיים בקשר ואין לי רעיון.

יש לנו יום נישואין ואין לי מושג מה לקנות הפעם.

איך אוכל להפתיע אותו במתנה משמעותית ומרגשת?

שאלות אלו ועוד המון הופכות לדילמות של ממש כאשר אתם עומדים בפני רכישת מתנה אך רוצים שהיא תהיה גם מקורית, מושקעת ומעניינת. מה דעתכם על תמונה ממוסגרת בסלון או בחדר השינה שבה נוכחים מקבלי המתנה יחד איתכם והיא למעשה… "תורגמה" מתמונה ריאליסטית לציור ממש?

מתמונה שגרתית לתמונה משמחת ומלבבת

שירות אינסטפייס פותח במדויק עבור רוכשי מתנות שמחפשים את עצמם, מתלבטים ולא בטוחים מה אפשר לקנות הפעם. השירות מציע לקבל תמונה שלכם – זוג, משפחה, חברים או קולגות מהעבודה ולהפוך אותה לציור, כך שכל הדמויות המופיעות מקבלות מראה משמח ומלבב, אמנותי יותר וכמובן מקורי מאוד.

איך הופכת התמונה לציור?

הביצוע מתרחש באמצעות תוכנה ייחודית, הממירה תמונות שצולמו דרך מצלמה רגילה או דרך הנייד לציור יפה ומדויק. אם תחטטו באפליקציות השונות, תגלו שבכל סמארטפון קיימת האפשרות לפילטר דומה, שהופך את התמונה שלכם לציור המושלם. למעשה, אינסטפייס עובדים בדיוק באותה הטכניקה המאפשרת להפוך תמונה לציור, אם כי מדובר בתוכנה מדויקת ועוצמתית בהרבה שאפשר להפיק איתה שימושים שונים.

מה עושים עם התמונה?

את התמונה שתצרו אפשר כמובן להגדיל ולמסגר, או לשלב בתמונה קטנה במסגרת על המדף. אם אתם מעוניינים לשלב גם מסר מעניין, תוכלו לחרוט על המסגרת ולהפוך אותה למעניינת וכמובן אישית יותר. כמובן שהרעיון יכול להתאים גם למגוון רחב של טכנולוגיות דפוס וביניהן חולצות, ספלים, מצעים ועוד. אופציה נוספת היא להשתמש בתמונה המצוירת כהזמנה לחתונה, או כברכה שמוקדשת למקבל/ת המתנה.

טיפים למשתמשים בשירות

הפיכת תמונה לציור היא רעיון מרגש, מקורי ומעלה חיוך. היא תתאים מאוד לאנשים שאוהבים מקוריות ואמירה אישית, אך פונה בעיקר לקהל הצעיר, שמסוגל להבין את השימושים השונים של התמונה ולפתח אותם בהתאם למראה והרצון.

אם אתם לא בטוחים באיזו תמונה כדאי להשתמש, מומלץ לבחור את זו שבה הפנים של כל המצולמים ברורות מאוד ואינן נחתכות בשוליים, כאשר פלג הגוף העליון מופיע בחלקו בתמונה. הסיבה לכלול את פלג הגוף, נעוצה בעובדה שציור הראש בלבד נראה לחלק מהאנשים מוזר מידי ולא בהכרח ישתלב יפה באלמנט שלשמו צוירה התמנה מחדש.

אתם מוזמנים להתייעץ עם אינסטפייס לשאלות נוספות וליצור לעצמכם את התמונה המדליקה והיפה מכולן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
13/09/2023 19:10

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x