xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מסיבת קינוחים? הפשילו את השרוולים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כולנו מכירים את המצב הזה: סוף הארוחה, הבטן מפוצצת ושומעים את אימא קוראת מהמטבח: "תשמרו מקום לקינוח!".

בינינו, זו המנה שחיכינו לה מהצוהריים, אז למה לשמור את הקינוח לסוף?  מתוקים, על כל גווניהם, הם סיבה למסיבה ולגמרי שווים אחת משל עצמם!

הקונספט של מסיבת קינוחים מאפשר לחגוג את הטעם המתוק בסגנונות שונים, ולהפוך לרגע לצ'ארלי בממלכת השוקולד, השמנת והפירות.

קאפקייקס

אם יש קינוח שמציג הופעה, אלו הקאפקייקס. עוגות קטנות ומתוקות שאי אפשר להתעלם מהריח שהן מפיצות בבית… מזל שלא צריך לחכות לקינוח! לא משנה אם תבחרו בגרסה בריאה של קאפקייק בננות מקמח כוסמין או באחותה המושחתת והשוקולדית, בלילה אחת תוציא לכם מהתנור עשרות קאפקייקים מתוקים, במראה בסיסי יחסית, עד שתקשטו אותם! תנו לראש להשתולל – מסוכריות מנצנצות, דרך קצפת בצבעי חד קרן ועד החבאת הפתעות כמו אגוזים, שוקולד או אלכוהול בפנים. ולא נזניח את חליפת המנז'ט שהעוגות האלו לבושות בה, שמאפשרת לכם לשדרג גם את המראה של הקאפקייק הפשוט ביותר.

פירות או לא להיות

פירות הם אולי הקינוח הראשון שהומצא. טריים, רעננים, פירות הם מנה שכיף לאכול גם אחרי ארוחה כבדה, והבונוס – לא תשמעו מהאורחים שאלות כמו: "יש בזה חלב?" הודות לשפע הצורות והצבעים, בהשקעה מינימלית תוכלו להכין יצירת אומנות של ממש.

מנה אחרונה ששמה את הפירות במרכז היא סלט הפירות כמובן, אבל גם היא לא חייבת להישאר בנאלית. הוספה של קצת אוכמניות או אננס טרי, יקפיצו את הטעמים ויחזירו לסלט הזה את הכבוד הראוי לו.

אם אתם מעדיפים להרשים בגדול (ויש לכם סבלנות), אפשר להכין צלחת פירות אקזוטיים צבעונית, שתרים את האסתטיקה בחדר לרמה הבאה. חתכו כמה מנגואים ואננס, קלפו ליצ'י וקשטו באוכמניות סגולות. לאחר מכן סדרו את החתיכות על פי צבעים בצלחת במעגלים, תוך הקפדה על הסימטרייה, הגישו לשולחן וצפו למחמאות, כי מנדלה כזו האורחים שלכם עוד לא ראו.

עם זאת, גם לפירות מבושלים ואפויים יש הרבה להציע. למשל, אגסים ביין, קראמבל תפוחים יכולה או עוגת תפוזים אוורירית ורכה- כולם יכולים למלא את הבית בריח משכר ולהתאים בדיוק כשמתחשק משהו מתוק אך עדין.

פנקייקים – לא רק בשבת בבוקר

פנקייק הוא קינוח פשוט שקל וכיף להכין, ולמרות שכל ילד יכול להכין כזה (בהשגחה), הוא לגמרי קינוח שגם מבוגרים אוהבים. פנקייק יכול להיות כוכב המסיבה לבדו, רק קחו את הגרסה המקורית, תנו לה לוק חדש ושחקו עם הטעמים, המרקמים והצורה. למשל, תוכלו להכין ערימת פנקייקים קטנטנים או דווקא פנקייק בגודל של מחבת ענקית, מוכנים לגלגול כמו טורטייה. סדרו מסביב כמה קעריות עם דיפים ותוספות: חמאה ודבש, ריבה מגניבה שהכנתם בעצמכם, מייפל אמיתי או שוקולד בכל הצבעים. חשוב לזכור שעל אף שהמטעם המתוק מולך במסיבה, השילוב בין מתוק ומלוח הוכיח את עצמו פעמים רבות בעבר, למשל במבה נוגט או גלידת קרמל מלוח. לכן, המתקתקות העדינה של הפנקייק עובדת לטובתנו במקרה הזה, ואפשר לשדך אותה גם עם גבינת רוקפור, חמאת בוטנים קראנצ'ית או כל תוספת מלוחה שתגרום לאורחים שלכם להרגיש אמיצים.

כדורי שוקולד

אם נהיה כנים, שוקולד הוא המלך. לא צריך לחכות ליום הולדת של הילד כדי להתפנק על הקינוח הזה, ואפשק בקלות לשדרג את הגרסה העממית למנת גורמה שכולם יבקשו מכם את המתכון שלה. שחקו עם הגודל – קטנים וקוקטיים, או בכלל אחד גדול חתוך לפרוסות. שחקו עם הצורה – המרקם הגמיש של עיסת השוקולד יאפשר לכם להפתיע עם כדורי שוקולד שהם בכלל ריבועים או משולשים, וליהנות ממבטי האורחים המופתעים. גרסה משודרגת למבוגרים יכולה להיות טראפלס- קשים מבחוץ ורכים מבפנים, מגולגלים בקקאו מריר ומפתיעים בכל ביס- גם איתם תוכלו לשחק בטעמים ולחגוג את מגוון הצורות של שוקולד עשיר. ואם מתחשק לכם לא להסתבך ולבחור בגרסה המקורית, קחו בחשבון שתוספות קטנות עושות הבדל גדול, בתוך העיסה אפשר להפתיע עם צ'אנקים של שוקולד לבן, דובדבנים, גרידת תפוז, לימון, ויסקי או רום. והציפוי – עולם שלם ומרגש הרבה מעבר לסוכריות צבעוניות- בוטנים קלויים קצוצים, פירורי חלבה או כל רעיון אחר שמתחשק לכם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron