xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מכירה של נכס בתל אביב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מכירה של נכס

בעלי נכס בתל אביב מחליטים מעת לעת למכור את הדירה או את הבית, עקב שיקולים כלכליים כאלו ואחרים. לאור העלייה המשמעותית בערכם של הנכסים בישראל ובמיוחד אם מדובר במיקום טוב בתל אביב, יהיו קופצים רבים על הנכסים הללו. לכן יש מקרים שהמכירה תתבצע תוך זמן קצר ומקרים אחרים שבהם המכירה תתארך ותיקח כמה חודשים ואף מעבר לכך. במציאות העכשווית בניינים רבים אשר נבנו לפני שנים רבות בעיר זו, מיועדים לעבור הליך של פינוי ובינוי שבו המבנה הישן ייהרס ובמקומו יוקם על קרקע זו מבנה חדש ומודרני.

בהליך מסוג זה, כל אחד מבעלי הנכסים הנוכחיים יקבל דירה תמורה הדירה שהייתה לו. לצורך כך הוא יעבור לגור במשך כשנתיים בשכירות אשר משולמת על ידי היזם ובתום הליך הבנייה, בעל הנכס עובר לביתו החדש אשר נבנה על פי הסטנדרטים העכשוויים והתקנים המחמירים. לאור אופציה זו יש קונים רבים שמעוניינים לרכוש דירות ישנות כיוון שברור להם שלאחר הפרויקט רחב הידיים, הערך של הדירה החדשה יהיה הרבה יותר גבוה. אך יש דירות בקטגוריה זו שנקנו בשיטת דמי מפתח אשר על פיה השוכר שילם בעבר סכום כסף מסוים לבעל הנכס וכך הוא רכש נתח מהדירה ובתמורה לכך הוא גר בדירה זו שנים רבות, תוך תשלום דמי שכירות מזעריים לעומת ערכם הריאלי.

מכירה של נכס בדמי מפתח

כאשר מגיע שלב של פינוי ובינוי, בדרך כלל מבצעים מכירה של נכס מהשוכר למשכיר. לאחר תהליך של התמחרות נקבע הערך הריאלי של החלק שנמצא ברשותו של השוכר ולאחר התשלום, כל הדירה שייכת לבעלים שרוב השטח היה שייך להם בעבר. בדרך זו אפשר לקדם את התהליך של פינוי בינוי ובעל הנכס יוכל להצטרף לכל השכנים שמבצעים יחד מהלך מורכב זה.

פרויקט של תמ"א 38

אופציה נוספת עם חשיבה לעתיד היא מכירה של נכס בתל אביב אשר מיועד לביצוע פרויקט של תמ"א 38. מדובר בתהליך השבחת הנכס אשר כולל חיזוק של יסודות המבנה, בהתאם להנחיות של הקונסטרוקטור וזאת כדי שהמבנה לא יתמוטט בעת רעידת אדמה. בתהליך זה מבצעים חיזוק של היסודות מעבר לצורך וזאת כדי שהחברה הקבלנית תוכל לבנות על הגג, כמה קומות נוספות וזאת על פי התחשיב המדויק של המהנדסים.

לא אחת בעת תהליך מכירה של נכס מסוג זה, משלמים הקונים מחיר מסוים ובתום הפרויקט כל דירה שווה הרבה יותר כסף. בתהליך ההשבחה יש מיזמים שבהם משדרגים גם את כל אחת מהדירות כמו לדוגמה הוספה של ממ"ד, מרפסת, מעלית ואפשרויות נוספות אשר חשובות לדיירים.

נראות של המבנה

חלק מהמחויבות של החברה הקבלנית היא לשפץ את הקירות החיצוניים של המבנה, לטפל בנראות של המבנה כולו הן בחלק החיצוני והן בחלק הפנימי וזאת כדי להעניק לדיירים הקיימים וגם לאלו שרוכשים דירות בקומות החדשות, מראה של בית סולידי ויפהפה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
15/05/2023 13:43

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

02/08/2023 00:14

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/ro/register-person?ref=V2H9AFPY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x