xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"חייבים לעזור להם": צפו באישה בעומאן המגדלת מעל 480 חתולים

אישה בת 51 מעומאן התפרסמה לאחרונה לאחר שתיעוד מביתה פורסם, היא מגדלת מאות חתולים חסרי בית; "המסר שלי הוא לדאוג לבעלי חיים מתוך חמלה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חיות מחמד אילוסטרציה: צילום Pixabay
חיות מחמד אילוסטרציה: צילום Pixabay

למרים אל-בלושי, בת 51, מעומאן יש מעל 480 חתולים ו-12 כלבים, והיא מוציאה כ-8,000 דולר בחודש על אוכל וטיפולים וטרינריים. היא סיפרה לכלי התקשורת שסיקרו את סיפורה המיוחד, כי זה התחיל בשנת 2008 כאשר בנה הביא הביתה חתולה וביקש ממנה לגדל אותה כחיית מחמד. 

בשנת 2011, כאשר סבלה מדיכאון חמור, היא טענה שהחתול סייע לה להתגבר על זה. ובעקבות כך היא החליטה להקדיש את חייה לטפל בחתולי רחוב ולאסוף אותם לביתה. עם הזמן החתולים התחילו להתרבות, ומהר מאוד מצאה את עצמה מרים עם 23 חתולים וגורי חתולים. זה לא הפריע לה ואף גרם לה לרצות לטפל ביותר חתולים, כך על פי ה"דיילי מייל" הבריטי

בראיון לכלי תקשורת מקומיים, היא אמרה: "אלוקים נתן לבני האדם מוח שבאמצעותו אם הוא חולה הוא יכול לבקש טיפול ואם הוא רעב הוא יכול לבקש אוכל. אבל בעלי החיים שותקים ולא יכולים לדבר, אפילו כשהם בסכנת מוות".

"מוסדות אזרחיים וציבוריים מספקים שירותים לאנשים, אבל אין גוף שמטפל בבעלי חיים מסכנים שאין להם קול או גוף שיסייע להם, ואין חוקים שמגנים עליהם, במיוחד במדינות המפרץ", אמרה.

לאחר שפרשה מעבודתה כפקידה סוציאלית, היא החלה לקדיש את כל זמנה בטיפול בהם ונושאת בכל ההוצאות הכרוכות בכך. לאחר שהחלה לפרסם תמונות ברשתות החברתיות, החלה לקבל פניות מחובבי בעלי חיים שהציעו לסייע לה כלכלית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x