xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מחוץ לחוק: גרמניה שמה סוף לארגון הניאו-נאצי שהיה נאמן להיטלר

הממשלה הוציאה מחוץ לחוק ארגון ימין קיצוני ששואף לשים סוף לדמוקרטיה ולהחזיר את המשטר הנאצי; "אין מקום במדינה שלנו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים בגרמניה אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
שוטרים בגרמניה אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

הבוקר (שלישי) פשטה המשטרה על בתים השייכים לחברים בארגון ניאו-נאצי, ממשלת גרמניה הוציאה מחוץ לחוק את הארגון בו הם חברים, שהתנגד לדמוקרטיה והפיץ מסרים אנטישמיים וגזעניים.

בפשיטות, שהתקיימו בבתיהם של 11 חברים משלוש מדינות שונות, (גרמניה מורכבת מ-16 מדינות) החרימה המשטרה סכינים, מצ'טה, קשת מוצלבת, צלבי קרס וסמלים נאציים אחרים. יותר מ-180 שוטרים פשטו על הבתים, כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס.

לפי משרד הפנים הגרמני חברי "בריגדת הזאבים", הארגון הקיצוני, הצהירו בגלוי על נאמנותם לאדולף היטלר ועל רצונם להחזיר את הנאציזם לגרמניה. החברים שואפים לשים סוף לדמוקרטיה בגרמניה ולהחזיר את הדיקטטורה ואת המשטר הנאצי.

נוסף לאיסור על פעילותה אסרה הממשלה להציג את סמלי הארגון, אחד מהסמלים של "בריגדת הזאבים" הוא גולגולת עם שני רימוני יד והמספר 44.

המספר 44 הוא למעשה DD – ר"ת של "דיוויזיית דירלווגנר" של הוואפן SS. מפקד היחידה היה פושע המלחמה הנאצי אוסקר דירלוונגר, כך לפי שמות הקוד הנאציים.

ארגון "בריגדת הזאבים 44" הוקם בשנת 2016, הוצא השנה מחוץ לחוק כמו ארגוני ימין קיצוני אחרים, בהם "קומבט 18" ו"נורדאדלר".

"אין מקום במדינה שלנו לקבוצה שמפיצה שנאה ואת רעיון הקמתה מחדש של המדינה הנאצית", אמר שר הפנים הורסט זיהופר. "כל מי שנלחם בערכים הבסיסיים של החברה החופשית שלנו ירגיש את התגובה הנחרצת של הממשלה שלנו", אמר זיהופר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
03/06/2023 13:16

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/en/register?ref=53551167

03/03/2024 22:16

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/es/join?ref=FIHEGIZ8

31/03/2024 19:08

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x