xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"מושחת": נשיא ונצואלה זכה בבית המחוקקים עם 31% הצבעה בלבד

האופוזיציה בוונצואלה החרימה את הבחירות שנערכו במדינה ואמרה כי ההצבעה מייצגת "הונאה". התוצאות סומנו על ידי משקיפים בינלאומיים כ"הונאה" עם אחוז הצבעה נמוך של 31% בלבד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אזרחי ונצואלה אילוסטרציה צילום Pixabay
אזרחי ונצואלה אילוסטרציה צילום Pixabay

הנשיא ניקולאס מאדורו זכה לשליטה מלאה באסיפה הלאומית בבית המחוקקים, ויש לו רוב להעביר איזה חוקים שהוא רוצה, הבחירות נערכו אתמול (ראשון).

מפלגתו של מדורו קבלה כמעט 68% מהקולות, בבחירות שהוחרמו בעיקר על ידי האופוזיציה. האסיפה הלאומית הייתה המוסד האחרון במדינה שעדיין לא היה בידיו של מאדורו. האופוזיציה, שחלק ממנה השתתפו בבחירות למרות קריאת ראשי האופוזיציה להחרים, קיבלה 18% מהקולות.

המפלגה הסוציאליסטית המאוחדת של מדורו בוונצואלה (PSUV) ומפלגות נוספות שתומכות בו, קיבלו 67 מושבים באסיפה הלאומית, כך אמרה אינדירה אלפונזו, נשיאת מועצת הבחירות הלאומית בוונצואלה.

משקיפים בינלאומיים כמו האיחוד האירופי וארגון מדינות אמריקה (OAS) סירבו לשלוח משקיפים לבחירות ביום ראשון ואמרו כי "התנאים להליך דמוקרטי בוונצואלה אינם קיימים כרגע".

האופוזיציה, בראשות חואן גואיידו, טענה גם היא כי התוצאות מייצגות "הונאה", כך על פי התקשורת העולמית.

"לא ניתן להסתיר את האמת," אמר גואיידו בהודעה מצולמת, וציין את אחוז ההצבעה הנמוך של 31% בלבד. "רוב ונצואלה הפנתה עורף להונאה שהחלה לפני חודשים". שר החוץ האמריקני מייק פומפאו אמר על הבחירות כי הן היו בחירות "דמה" שתוכננו על ידי מדורו. "מה שקרה היום הוא הונאה ודמה, ולא בחירות", כתב פומפאו בטוויטר.

למרות סנקציות מחמירות שהטיל הנשיא טראמפ, וכן לחץ דיפלומטי ממדינות נוספות, מדורו נשאר בשלטון, בגיבוי הצבא, ותמיכת רוסיה, קובה, סין ואיראן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x