xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מומחית לאופנה חוזה "בום" גדול בתעשיית האופנה אחרי הסגר: "יותר מדי קולקציות"

עורכת לשעבר של מגזין האופנה 'ווג', אלכסנדרה שולמן, אומרת שהסגר עשוי לעזור לתעשיית האופנה מכיוון שיש 'יותר מדי מותגים' - והיא חוזה 'בום' במכירות הבגדים ברגע שייפתחו החנויות. "יש יותר מדי קולקציות".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אופנה (צילום Pixabay)
אופנה (צילום Pixabay)

העורכת לשעבר של מגזין 'ווג' המופץ בכמיליון עותקים בבריטניה ונחשב למגזין יוקרתי בתחום האופנה. אלכסנדרה שולמן, אומרת שיכולות להיות השפעות חיוביות לתעשיית האופנה בעקבות מגיפת נגיף הקורונה, לאחר שתעשיית האופנה ספגה מכה קשה מאד.

העורכת הראשית לשעבר של מגזין 'ווג' הבריטי, בת ה- 62, ניבאה 'בום' גדול במכירות הבגדים, את הדברים אמרה לתוכנית 'בוקר טוב בריטניה' היום בבוקר.

כאמור התעשייה הקמעונאית נפגעה קשה מההגבלות של הממשלה הבריטית, כאשר מותגי אופנה נאלצו להימכר רק באינטרנט לאחר סגירת החנויות במהלך השבוע האחרון של חודש מרץ. רבים מבעלי החנויות מתכוונים לפתוח את שעריהם מחדש ב -15 ביוני, בהתאם להנחיות האחרונות עליה הכריז ראש הממשלה בוריס ג'ונסון ביום חמישי האחרון.

המשבר הגדול גרם לייצור יתר של בגדים שלא נמכר, ועלול להוביל להורדת מחירים, בקידום ספרה האחרון "בגדים ודברים אחרים שחשובים", שולמן שופכת מעט אור על ההשפעה של משבר הנגיף על תעשיית האופנה העולמית. היא אמרה כי: "כל הענפים ספגו מכה קשה מאוד, והאופנה ספגה יותר מכולם, יש דברים שקורים באופנה, יש ייצור יתר באופנה, יותר מדי קולקציות, יותר מדי מותגים, ומה שקורה עם וירוס הקורונה יצטרך לגרום לכולם לקצץ, כך שאולי זה צד חיובי."

שולמן ניבאה כי הענף יקבל 'בום' לאחר הסגר, כי "כולם ירצו לחגוג ולראות את יקיריהם בבגדים חדשים", והוסיפה כי "המותגים עדיין יצטרכו להתגבר על אובדן מכירות מכל המגיפה". היא אמרה: "אני גם חושבת שכאשר נצא מהסגר אנשים ירצו לקנות בגדים ולחגוג את העובדה שהם יכולים לצאת לראות אנשים כדי שיהיה קצת בום." שולמן הוסיפה כי "חברות מותגים עדיין יצטרכו לחשוב מה הם הולכים לעשות עם הבגדים שאנשים לא קנו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x