xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מהומות ענק בברזיל: מאבטחים ירו באפרו אמריקאי באמצע סופרמרקט | צפו

שני מאבטחים היכו גבר למוות בסניף של רשת Carrefour בפורטו אלגרה, אחד דרך על גבו, בעקבות כך מפגינים פרצו לסניפי הרשת בשלל ערים, שרפו סחורות וחסמו את הקופות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

בסוף השבוע האחרון התקיימו מהומות בברזיל אחרי שמאבטחים בסופרמרקט הרגו גבר שחור.

הגבר שנהרג, ז'ואאו אלברטו סילביירה פרייטס, בן 40 ואב לארבעה, נהרג בידי מאבטחים ביום חמישי בסניף של רשת הסופרמרקטים Carrefour בעיר פורטו אלגרה. שני המאבטחים נעצרו, וצפוי נגדם כתב אישום בגין הריגה. הרשת הודיעה כי תבטל את החוזה עם חברת האבטחה שבה עבדו שני השומרים וכי תפטר את מנהל הסניף.

פרייטס הובא אתמול לקבורה כשעל גופו חולצה לבנה וארונו עטוף בדגל קבוצת הכדורגל האהובה עליו, כך דווח ברשת BBC.

בת זוגו, מילנה, אמרה: "אני רק רוצה צדק. אני רק רוצה שהם ישלמו על מה שהם עשו לו". היא הוסיפה כי היא ופרייטס התכוונו להתחתן רשמית בעוד כמה ימים, אחרי שחיו יחד תשע שנים.

הפגנות רבות נערכו בסניפים של רשת Carrefour. בסאו פאולו צעדו כ-1,000 מפגינים לעבר סניף של הרשת, יידו עליך הסניף אבנים, ניפצו את החלונות – ואז נכנסו פנימה והרסו ושרפו סחורות. 

הנשיא בולסונרו עצמו לא התייחס ישירות לפרשה, אבל בנאום שנשא דרך הווידאו בוועידת ה-G20 בשבת הוא הכחיש שברזיל סובלת מגזענות וטען שיש תנועות כלשהן המבקשות לפלג את הברזילאים.

"כגבר וכנשיא אני רואה את כולם באותו הצבע: ירוק וצהוב (צבעי דגל ברזיל) שום צבע עור אינו עולה על האחרים. יש רק אנשים טובים ואנשים רעים; הבחירות והערכים שלנו הם שקובעים מה מהשניים נהיה", אמר.

בנו של בולסונרו, אדוארדו, פרסם ברשתות החברתיות פוסט שבו האשים את השמאל הברזילאי בניצול פרייטס בניסיון להפוך אותו ל"ג'ורג' פלויד שלהם". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x