xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מדריך COVID-19 וירוס קורונה והלוואות לבית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

וירוס הקורונה הכניס את המשק כולו לסחרור. הדאגה לבריאות הציבור הובילה לסגרים ולהגבלות רבות וכך ערערה את הביטחון הפיננסי של משקי בית רבים בישראל ובעולם כולו. אחד התחומים שבהם מגמה זו בולטת במיוחד הוא תחום הדיור. משפחות רבות עומדות היום בפני אחת ההחלטות הקשות ביותר, האם כדאי לרכוש דירה במצב הנוכחי וכיצד להתמודד במצבים של קשיים כלכליים. כדי לענות על השאלות הללו, תוכלו להיעזר במדריך הקצר הבא.

האם זה הזמן המתאים לרכוש דירה?

אי אפשר להמעיט בחשיבות השפעת המגיפה על החיים שלנו. נגיף הקורונה השפיע על הדרך שבה אנחנו מתנהלים בחיי היום-יום, עובדים וכן – גם על האופן שבו אנחנו מתכננים את העתיד הפיננסי של המשפחה שלנו. התפרצות הנגיף גרמה לנו לחשוב מחדש על המשאבים הפיננסיים שלנו ולעיתים חייבה אותנו לחשוב על כל קנייה שלנו, קל וחומר כשמדובר ברכישה של נכס. משפחות רבות מתלבטות בשאלה האם זה הזמן לרכוש דירה וכדי לענות על השאלה הזאת חשוב להכיר בשתי נקודות מרכזיות:

  • מחירי הדיור נמצאים בעלייה מתמדת: למרות המשבר הכלכלי, מחירי הדירות לא ירדו באופן משמעותי ובעתיד הם אף צפויים להמשיך לעלות. גם מחירי השכירות שומרים על יציבות והביקוש לדירות מוביל להעלאה מתמדת במחירים. על כן, אם יש בידיכם אמצעים כלכליים והזדמנות טובה לרכישה של נכס, כגון דירות מתחם ה1000, אין טעם להשתהות.
  • הלוואות בקורונה: המחירים אומנם לא יורדים, אך בשל הקורונה מוצעות היום הלוואות בתנאים מיטביים. כדי לוודא שאתם מקבלים את ההצעה הטובה ביותר וכדי להבטיח שהמשכנתא שלקחתם מתאימה לצרכים שלכם רצוי לבצע סקר שוק יסודי ובמידת הצורך אף להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי לבניית תוכנית פיננסית מתאימה.

הלוואות ווירוס הקורונה

גם כאשר ברור לנו שמחירי הדירות אינם צפויים לצנוח בשל וירוס הקורונה, עדיין משפחות רבות חוששות לקחת משכנתא ולרכוש דירה. מהלך מעין זה מטיל על המשפחה התחייבות פיננסית משמעותית במיוחד בתקופה שבה השוק אינו יציב. עם זאת, חשוב לדעת כי על מנת להקל על הלווים, בנק ישראל הציע בשנתיים האחרונות שורה של הטבות והקלות, היכולות לסייע למשפחה בתהליך רכישת הדירה. כדי להכיר את כל האפשרויות העומדות לרשותכם מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי, אך הנה שתי דוגמאות להקלות אלו:

  • דחיית תשלומי משכנתא: בשנת 2020 הודיע בנק ישראל כי במקרים מסוימים קיימת אפשרות לדחות את תשלומי המשכנתא כדי לאפשר ללווים להתאושש מהמשבר הכלכלי שאליו נקלעו. פקודת דחייה זו הוארכה בינואר 2021 כאשר בפני הלווים קיימת אפשרות לפרוס את תשלומים או להאריך את תקופת ההלוואה.
  • ללא עמלות: זוהי אחת הבשורות החשובות ביותר, כאשר בנק ישראל הודיע כי דחיית תשלומי הלוואות לא תהיה כרוכה בעמלות נוספות. לא פחות חשוב מכך – שיעור הריבית שמשלמים הלווים תהיה זהה לשיעור המקורי.

ההטבות שלעיל נועדו לסייע למשפחות לשמור על יציבות פיננסית גם בתקופה זו, אך חשוב לדעת כי הן אינן ניתנות באופן אוטומטי, אלא כרוכות בהגשת בקשה רשמית. לצורך זה ניתן כמובן להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי הבקיא בהטבות העדכניות שמציע בנק ישראל ויוכל לסייע לכם בתהליך רכישת הדירה שרציתם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x