xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לפיד תוקף:״נתניהו יודע שההסתה תגמר באלימות, לא אכפת לו״

בנאומו תקף לפיד וביקר בצורה חריפה את נאומו של נתניהו: ״ישראל השתנתה אתמול. היא כבר לא תהיה אותה מדינה. ראש הממשלה מכהן הועמד אתמול לדין."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לפיד (צילום ערוץ הכנסת)
לפיד (צילום ערוץ הכנסת)

בעקבות נאום נתניהו בפתח בית המשפט לקראת תחילת משפטו אתמול (ראשון) נאם היום (שני) יושב ראש האופוזיציה ויושב ראש יש עתיד- תל״ם יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעתו. בנאומו תקף לפיד את שתיקתם של אשכנזי וגנץ ולבקשה של גנץ למתן את התגובות כנגד נתניהו. בעקבות שיחה של נתניהו עימו.

בנאומו התייחס לפיד לשתיקתם של גנץ ואשכנזי אל נוכח האיומים לדבריו של נתניהו על מערכת אכיפת החוק. ״אחרי כל ההבטחות להגן על מערכת המשפט, גנץ הוציא אתמול הוראה לאנשיו לא לתקוף את נתניהו. לדבר עליו ברכות, בקול חלש ככל האפשר. לפני שבוע, כשהם נכנסו לממשלה הם אמרו: "לא נקבל התקפה על שלטון החוק". יש התקפה על שלטון החוק! התקפה איומה, אלימה, חזיתית. מה אתם מתכוננים לעשות בעניין?
האם יש איזשהו עקרון שאתם כן מוכנים להלחם עליו?״.

בנאומו תקף לפיד וביקר בצורה חריפה את נאומו של נתניהו: ״ישראל השתנתה אתמול. היא כבר לא תהיה אותה מדינה. ראש הממשלה מכהן הועמד אתמול לדין. משפטו לא התחיל בהצגת ראיות. משפטו התחיל בהסתה פרועה נגד שלטון החוק. נגד בתי המשפט. הוא עמד מול בית המשפט והסית. זה ייגמר באלימות. הוא יודע שזה ייגמר באלימות. לא אכפת לו״.

לאחר מכן התייחס לפיד לביקורת שנשא ראש הממשלה כנגד בכירים במערכת אכיפת החוק. ״ראש הממשלה ניסה למכור לנו אתמול שאלפי אנשים – שוטרים, חוקרים, פרקליטים, שופטים, עתונאים, פוליטיקאים – שותפים בקנוניה ענקית שנועדה לתפור לו תיק. זו הזיה פארנואידית. מי שמסוגל להגיד דברים כאלה מול מקרופון, מול מצלמה, לא כשיר להיות ראש ממשלה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x