xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לעולם לא נוותר על הדמוקרטיה": הונג קונג ללא אופוזיציה

15 חברי פרלמנט הודיעו על פרישתם לאחר שארבעה מעמיתיהם נפסלו בעקבות החלטה של הפרלמנט בסין. בכך נותר בית המחוקקים בהונג קונג עם חברים פרו-סינים בלבד; "זה צעד ממשי של בייג'ינג להנחתת מכת מוות על המאבק על הדמוקרטיה בהונג קונג"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay

היום (רביעי) חברי הפרלמנט הפרו-דמוקרטים של הונג קונג הודיעו על פרישתם, לאחר שהממשלה הפרו-סינית פסלה ארבעה מעמיתיהם. 

הודעתם של 15 המחוקקים הגיעה שעות אחרי פסילתם של אלווין יאנג, דניס קווק, קווק קא-קי וקנת' לונג, בהמשך להחלטה של הפרלמנט של סין, כך דווחה התקשורת העולמית.

ההחלטה, שפסלה את ארבעת חברי האופוזיציה כאמור, אומרת שכל מי שתומך בעצמאות המושבה הבריטית לשעבר, מסרב להכיר בריבונות של סין עליה, מאיים על הביטחון הלאומי או מבקש מכוחות זרים להתערב בענייניה של הונג קונג ולכן ייפסל.

"היום אנחנו פורשים מתפקידינו משום שששותפינו ועמיתינו נפסלו במהלך פראי של הממשלה המרכזית", אמר במסיבת עיתונאים וו צ'י-וואי, אחד מראשי המחנה הפרו-דמוקרטי.

"על אף שאנחנו עומדים בפני קשיים רבים בעתיד, לעולם לא נוותר על המאבק למען הדמוקרטיה", הוסיף. "זה צעד ממשי של בייג'ינג להנחתת מכת מוות על המאבק על הדמוקרטיה בהונג קונג", אמרה המחוקקת קלאודיה מו.

"משום שהם חושבים שמעכשיו כל מי שהם יראו בו גורם לא תקין פוליטית או לא פטריוטי או שפשוט לא ימצא חן בעיניהם, הם יוכלו להדיח אותו בכל האמצעים האפשריים", נימקה. ארבעת המחוקקים שהודחו מהפרלמנט כבר נפסלו מהתמודדות בבחירות, שהיו אמורות להיערך בספטמבר אך נדחו בשנה בשל מגיפת הקורונה. הם הודחו בשל קריאותיהם לממשלות זרות להטיל סנקציות על הונג קונג וסין.

סין אמרה כי פסילת המחוקקים הייתה הכרחית כדי לשמור על החוק ועל הסדר החוקתי בהונג קונג, וכי היא תומכת בצעדי הממשלה המקומית. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
23/06/2023 13:41

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/es/register?ref=PORL8W0Z

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x