xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לכל החיים: פוטין העניק לעצמו חסינות

נשיא רוסיה אישר שורת חוקים שמרחיבים את החסינות מפני העמדה לדין לנשיאים לשעבר, וכן מאפשרים להם לכהן כסנאטורים לכל החיים לאחר צאתם מהקרמלין; הרשויות לא יוכלו לחקור או לעצור אותם ולערוך חיפוש בבתיהם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: Pixabay)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: Pixabay)

המשך לרפורמות משמעותיות שביצע בשנה החולפת, נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חתם על חוקים המעניקים לנשיאים לשעבר חסינות מורחבת מפני העמדה לדין, ומאפשרים להם לכהן כסנאטורים. הרשויות לא יוכלו לעצור אותם, לערוך חיפוש בבתיהם, לחקור אותם או להעמידם לדין.

כחלק מהרפוומות מהשנים האחרונות, שבמסגרתן יוכל פוטין לרוץ לשתי קדנציות נוספות כנשיא ב-2024, כשיסיים את הקדנציה הנוכחית שלו, אורך קדנציה אחת היא 6 שנים.

בנוסף, יש האומרים שהעברת החוקים האלה, היא העברת מסר מפוטין, שלפיו הוא אינו מתכוון לעוזב, לאחר שהוא מנהיג את רוסיה כבר 20 שנה.

המחוקק ממנסחי חוק החסינות, פאבל קרשניניקוב, ציין שהחוק החדש לא יחול על המנהיג האחרון של ברית המועצות, מיכאיל גורבצ'וב. האיש היחיד שעליו ישפיע החוק חוץ מפוטין, הוא דמיטרי מדבדב, שהיה נשיא רוסיה בין 2008 ל-2012, כשפוטין היה ראש הממשלה.

כשהיו בתפקיד, נשיאי העבר זכאים לחסינות מהעמדה לדין על פשעים שביצעו כשהיו בתפקיד, אך החוק החדש מאפשר להם – ולבני משפחותיהם – לקבל חסינות לכל החיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/05/2023 00:51

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/pt-BR/register?ref=V2H9AFPY

03/06/2023 04:22

I may need your help. I tried many ways but couldn't solve it, but after reading your article, I think you have a way to help me. I'm looking forward for your reply. Thanks.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x